خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛

نوجوانان دوومیدانی کار اردونشین شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۶۴۹

سومین مرحله از اردوی متمرکز نوجوانان دوومیدانی کار از امروز (20 اسفند) با هدف حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این اردوی تدارکاتی با هدف رکوردگیری و ارزیابی اردونشینان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال آینده در کشور قطر برگزار خواهد شد ، از امروز آغاز تا روز 22 اسفند ماه زیر نظر مربیان فدراسیون ادامه خواهد داشت.

امیررضا صدیقی، مجتبی زاهدی، معین محمودیان، داوود خوشبخت و سجاد زارع (خراسان رضوی)، محمد گودرزی و محمد باقری (لرستان)، حسین زیتونلی و اسماعیل روحی (گلستان)، عباس کلانتری، علیرضا خالدی و مجتبی غرباویان (خوزستان)، علی اکبر ایزدیان و عطا زمردیان (اصفهان)، امیر قریحه، علیرضا خطیری و عظیم ذوالفقاری (فارس)، محمد منصوری (اردبیل)،سعید پیری(کرمانشاه)، یاسر عابدینی (آذربایجان شرقی)، حامد صلاحی (آذربایجان غربی)، محمد رضا فریدی(قم)، پویا سفری و جواد خرم جو (تهران) ورزشکارانی هستند که از سوی فدراسیون به این اردو دعوت شده اند.

به گفته علی ایرجی رئیس کمیته نوجوانان و جوانان آخرین مرحله از اردوی متمرکز نوجوانان به صورت متمرکز در سال آتی برگزار خواهد شد.

مراحل اول و دوم اردوی متمرکز نوجوانان دوومیدانی کار طی ماه های دی و بهمن در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز