خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان:

تببین پدافند غیرعمال برای مدیران ضروریست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۷۸

اجرای پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف است و این موضوع باید برای مدیران بیشتر تبیین شود.

دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان گیلان صبح امروز(۲۶ بهمن) در استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این مراسم؛ همفکری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای موفق پدافند غیرعامل در گیلان را مهم دانست و افزود: اجرای پدافند غیرعامل در عرصه‌های مختلف است و این موضوع باید برای مدیران بیشتر تبیین شود.

وی؛ پدافند غیرعامل را در بخش‌های اقتصادی، دفاعی، بیولوژیک و زیست‌محیطی دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: ترویج فرهنگ عمومی پدافند غیرعامل در بخش مدیریتی و عمومی جامعه بسیار مهم است.

محمد احمدی‌پور؛ ایمن‌سازی، مقاوم‌سازی و پیشگیری به منظور کاهش خسارت را از اهداف اجرای پدافند غیرعامل در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: کشور ما در منطقه‌ای قرار دارد که نیاز بیشتری به اجرای موفق برنامه‌های پدافند غیرعامل درآن حس می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های جامعه هنگام آسیب باید در کمترین زمان احیا شود، تصریح کرد: لازم است استانداردهایی که مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مختلف بتوانند خدمات عمومی هنگام حوادثو بحران‌ها ارائه دهند؛ به خوبی در زمان اجرای پروژه‌ها رعایت شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: براساس مصوبه شورای پدافند غیرعامل استان که به ریاست استاندار تشکیل گردیده بود و با هماهنگی مرکز مطالعات و آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور در دو روز دوره آموزش با محوریت مباحثآشنایی با تهدیدات زیستی، سایبری و هچمنین مدیریت تهدیدات جنگ نرم رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

جواد شفیعی ثابت افزود: در روز دوم این دوره نیز همایش کارشناسان تخصصی و رابطین پدافند غیرعامل ادارات و فرمانداری‌ها در مرکز آموزش و پژوهش استانداری توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز