خبرگزاری کار ایران

عصر شعر انقلاب در هریس برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۴۸۹۸۴

این برنامه پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۶ در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عصر شعر انقلاب و کارگاه تخصصی شعر و داستان جوان توسط حوزه هنری استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد افزود: این برنامه پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۶ در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هریس برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ادبیات، از گذشته تا به حال، جزء ارکان اصلی زندگی بشر و در پیوند مستقیم با آیینها و باورهای دینی بوده و از آن جا که همواره آدمی، با آفرینش آثار ادبی، احساس شعف و لذّت می کرده، با زندگی وی درآمیخته است.

کریم نژاد افزود: حوزه هنری استان ظرفیت‌های زیادی برای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر دارد و بر اساس این ظرفیتها سعی خواهد کرد از انجمنهای ادبی هریس حمایت کرده تا شاهد پرورش استعدادهای نهفته در این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه برای اهداف حوزه هنری در شناسایی و جذب استعدادهای هنری و ادبی جوانان شهرستانها برگزار می‌شود گفت: قبل از برنامه عصر شعر انقلاب، کارگاه تخصصی شعر و داستان جوان برای علاقمندان این حوزه راس ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز