خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۲ کماندار؛

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از صبح امروز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۲۹

دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو با حضور ۱۲ کماندار از صبح امروز در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است.

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور ۱۲ کماندار از صبح امروز در سایت تیراندازی با کمان تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو با حضور ۱۲ کماندار از صبح امروز در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده که این کمانداران زیر نظر حجت‌اله واعظی و بهزاد پاکزاد مربیان تیم در حال تمرین هستند.

اسامی کمانداران مذکور در بخش‌های مختلف رشته ریکرو به شرح زیر است:
بخش آقایان:ابراهیم رنجبر، اکبر باستان، امین پیرعلی، مهرداد نورمحمدی، ساسان رضوی و اسماعیل علی‌نژاد
بخش بانوان:زهرا نعمتی، مریم محمودی سرشت، فریده میرزایی، ملیکا عبدالکریمی، شیوا خرم‌شاهی و فاطمه غلامی

همچنین زمان آغاز اردوی تیم ملی نونهالان تیراندازی با کمان در تهران از ۱۸ به ۲۵ بهمن ماه جاری تغییر کرد. بنابر برنامه زمان‌بندی جدید، اردوی تیم ملی نونهالان تیراندازی با کمان از ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن‌ماه به مدت ۶ روز در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برپا خواهد شد. پیش از این قرار بود این اردو ۱۸ لغایت ۲۴ بهمن‌ماه جاری برگزار گردد.

زمان ورود ورزشکاران به محل برگزاری اردوی مذکور ساعت ۱۶ روز ۲۴ بهمن و زمان شروع این اردو ۹ صبح روز ۲۵ بهمن‌ماه جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز