خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران تیم‌ها در تهران؛

جام‌جهانی فوتبال‌سالنی هنرمندان فردا قرعه‌کشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۹۰

جام‌جهانی برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش‌ایران و در سطح جهان با اهداف خیرخواهانه و با همکاری یونیسف، فدراسیون‌ایران، رسانه‌ملی و سایر سازمان‌ها به مدت یک هفته در آزادی برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی اولین دوره مسابقات فوتبال‌سالنی جام‌جهانی هنرمندان فردا با حضور مدیران تیم‌های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین دوره جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان طی روزهای سوم تا نهم اسفند ماه جاری و با حضور تیم های خارجی در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه‌هنرمندان ضمن بیان این مطلب افزود: مدیران تیم‌های شرکت کننده جهت حضور در مراسم رسمی قرعه‌کشی جام‌جهانی هنرمندان وارد کشورمان شدند تا در مراسمی که روز دوشنبه هفته‌جاری و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور هنرمندان مطرح و ورزشکاران چهره و نیز مدیران ارشد لشکری و کشوری برگزار می شود، حضور یابند.

مجید بهره‌مند ادامه داد: مسابقات جام جهانی فوتبال‌سالنی هنرمندان از ۳ الی ۹ اسفندماه سال‌جاری در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود که طی آن قرار است هنرمندان مطرح و سرشناس کشورهایی مانند ایران، برزیل، رومانی، ژاپن، آلمان، مجارستان، ترکی، لهستان، سوئد و آذربایجان در قالب تیم ملی فوتبال هنرمندان کشورشان پای به این رقابت‌ها بگذارند. طبق توافقات صورت گرفته، هر تیم متشکل از ۱۴ بازیکن است که عبارتند از هنرمندان مطرح(بازیگر و موسیقیدان) و فوتبالیست‌های ملی بالای ۳۵ سال هر کشور که در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران تصریح کرد: این جام جهانی برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش ایران و در سطح جهان با اهداف خیرخواهانه و با همکاری سازمان جهانی یونیسف، فدراسیون فوتبال ایران، رسانه‌ملی و سایر سازمان ها به مدت یک هفته در تالار ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی و با کفپوش چمن مصنوعی برگزار خواهد شد. وی در پایان اسامی مدیران تیم های خارجی که تاکنون وارد کشورمان شده اند را به این شرح اعلام کرد:

برزیل: پائولو د کاسترو والنته(تهیه‌کننده - روابط بین‌الملل باشگاه هنرمندان برزیل) – لئوناردو بنتو د اولیویرا(بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل)
رومانی: گئورگ میهای لازار(خواننده)
رومانی: دانیل چیریتا(بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال رومانی و مربی تیم هنرمندان)
ژاپن: تایسوکه کوتانی(مدیرعامل باشگاه هنرمندان و فعال امور خیریه) – سوزوکی تتسوهارو(بازیگر)
آلمان: ژوزف فتیخ(خواننده و مدیر تیم هنرمندان)
ترکیه: ارسین کورکوت(بازیگر) - کاراکاس شیم(خواننده)
لهستان: اورزک آرتورداریوش(روزنامه نگار)
سوئد: آنا تاشامارس لارسن(مشهورترین مفسر ورزشی تلویزیون سوئد)
آذربایجان: ولمیر کاسوموف(مربی تیم هنرمندان) – توفیق خان علی‌اف(قائم مقام دانشگاه هنر آذربایجان).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر