خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۳۰ باب کانون فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر امسال در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۰۱

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از افتتاح ۳۰ باب کانون فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر امسال در زنجان خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: مسابقه پیامکی «فجرآفرینان» از سوی کانون شیفتگان مولی و برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب از سوی کانون شهدای خیبر از دیگر برنامه هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی مقدمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز چهارشنبه(۲۴دی) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال ۱۶ عنوان برنامه در سطح کانون‌های مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه روزنامه‌های روز شمار انقلاب در محل کانون‌های مساجد اشاره کرد و افزود: مسابقات جام دیجیتال نیز از سوی کانون امام علی(ع) به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول برگزاری یادواره شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و افزود: همزمان با دهه فجر امسال ۳۰ باب کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان افتتاح می‌شود.

به گفته وی، محفل انس با قرآن کریم و اهداء ثواب آن به روح امام راحل و شهدای انقلاب در ۵۰۰ مرکز مجری طرح تلاوت نور در این دهه برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان به ارسال پیامک‌های مناسبتی در این ایام اشاره کرد و افزود: اعضای کانون‌های مساجد استان زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت گسترده خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز و دارت بین اعضای کانون‌های مساجد در کانون شهید مصطفی خمینی اشاره کرد و افزود: مسابقه پیامکی «فجرآفرینان» از سوی کانون شیفتگان مولی و برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب از سوی کانون شهدای خیبر از دیگر برنامه هاست.

وی با تاکید بر حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد در مراسم تکبیر گویی شب ۲۲ بهمن، ادامه داد: برگزاری جلسات خاطره گویی انقلاب در بین نمازهای مغرب و عشاء، دیدار با خانواده‌های شهدا و آذین بندی مساجد از برنامه‌های کانون‌های مساجد در طول دهه فجر است.

به گفته مقدمی، مراسم جشن و سخنرانی با عنوان «با انقلاب تا ظهور» و برگزاری ایستگاه صلواتی در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن از سوی کانون شهدای محراب یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز