خبرگزاری کار ایران

چین ۲ - ازبکستان یک؛

اژدها به ازبک‌ها هم رحم نکرد / سرنوشت گروه‌دوم به روز آخر کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۷۵

این دیدار در نهایت با حساب ۲ بر یک به سود چین به پایان رسید تا این تیم صدرنشین گروه دوم جام ملت‌ها شود.

دیدار تیم‌های ملی چین و ازبکستان با نتیجه ۲ بر یک به سود چین به پایان رسید تا سرنوشت گروه B پیچیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین دیدار از گروه B جام ملت‌های‌آ‌سیا از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ازبکستان و چین در ورزشگاه بریسبان با قضاوت محمد عبدالله حسن از امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار را اژدهای شرق با برتری ۲ بر یک به سود خود رقم زد تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده از این گروه به معادله‌ای پیچیده بدل شود، ولی چینی‌ها حالا بخت نخست سرگروهی خواهند بود.

ترکیب چین:وانگ دالی، رن هانگ، مِی فانگ، ژانگ لینپنگ، وو لِی، ژنگ ژی، هائو جونمین، جی ژیانگ، وو ژی، ژانگ چنگدونگ، یو های

ترکیب ازبکستان:ایگناتی نستروف، شاوکات مولاجانوف، آنزور اسماعیلوف، عزیز حیدروف، سرور ژپاراوف، اودیل احمدوف، ایگور سرگیوف، سانژار تورسونوف، تیمور کاپادزه، ویتالی دنیسوف، اکمل شوراخموف

ازبکستان نیمه نخست را با تک گل اودیل احمدف که دقیقه ۲۲ از روی یک شوت ناگهانی از پشت محوطه جریمه چین به دست آمد، با پیروزی به پایان رساند.

چین در نیمه دوم برای جبران گل‌خورده به زمین آمد. دقیقه ۵۵ در پی ارسالی بلند روی دروازه ازبکستان که با خروج اشتباه نستروف توام شد، توپ در یک رفت و برگشت مقابل دروازه به وو ژی رسید تا این بازیکن با ضربه‌ای آرام و چکشی توپ را درون دروازه ازبک‌ها بفرستد.

دقیقه ۶۸ سان کی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، با یک شوت محکم در چند قدمی محوطه جریمه نستروف را برای دومین بار تسلیم کرد تا چین ۲ بر یک از حریفش پیش بیفتد.

ازبکستان پس از دریافت گل دوم سعی کرد با یک بازی رو به جلو بازی را به تساوی بکشاند، اما این چین بود که در ضدحملات چند بار دروازه نستروف را تهدید کرد.

این دیدار در نهایت با حساب ۲ بر یک به سود چین به پایان رسید تا این تیم صدرنشین گروه دوم جام ملت‌ها شود.

با پیروزی عربستان برابر کره‌شمالی، تکلیف صعود‌کنندگان از گروه B‌ به روز آ‌خر کشید شد. در این گروه عربستان، ‌ چین و ازبکستان مدعی صعودند و کره‌شمالی باید به اگر و اما دل‌ ببندد.

چین در دیدار بعد به مصاف کره‌شمالی می‌رود و ازبکستان در سومین مصاف، عربستان را پیش رو دارد.
این دیدار زیر بارش شدید باران در بریسبان برگزار شد.

جدول گروه B‌ به این شرح است:

۱. چین با ۶ امتیاز
۲. عربستان با ۳ امتیاز
۳. ازبکستان با ۳ امتیاز
۴. کره‌‌شمالی بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز