خبرگزاری کار ایران

نسبت به مدت مشابه سال قبل؛

آمار جرائم در استان کرمانشاه ۱۰درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۵۴

آمار جرائم در استان کرمانشاه، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه از کاهش ۱۰درصدی آمار جرائم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد. در ابتدای این جلسه، رئیس شورای اسلامی این شهر با اشاره به امنیت سطح شهر در ماه های محرم و صفر امر یادشده را مرهون زحمات پرسنل نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: مردم از امنیت و برقراری نظم شهر در این ایام رضایت کامل داشتند.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به امنیت و برقراری نظم شهری در ماه های محرم و صفر تعامل با سایر دستگاه های اجرایی از جمله شورای شهر و شهرداری کرمانشاه را در ایام حائز اهمیت دانست.

شیرزادی با اشاره به کاهش ۱۰درصدی جرائم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز اشاره داشت و گفت: ۴ اولولیت کاری ناجا درشهر کرمانشاه تشدید مبارزه با سرقت، پاکسازی نقاط و محلات جرم خیز، برخورد قانونی با اراذل و اوباش و تشدید برخورد با عاملین نزاع های دسته جمعی و عاملین تیراندازی ها دانست.

وی افزود: در کشف جرائم از ۱۱۹۶۸ به ۱۰۷۶۷، در سرقت اتومبیل ۲۸درصد کاهش، در سرقت قطعات خودرو و محتویات خودرو ۲۳درصد کاهش، در کیف قاپی ۴درصد کاهش، در دزدی کابل های برق ۵۴درصد کاهش، در دزدی منزل و دزدی از مغازه ها به ترتیب شاهد ۱۳ و ۸درصد افزایش و در جیب بری و قتل نیز به ترتیب ۳۸ و ۲۰درصد کاهش را در شهر کرمانشاه شاهد هستیم.

در این جلسه رئیس پلیس راهور شهر کرمانشاه نیز از بهبود وضع ترافیکی و ایجاد ترافیک سالم در شهر کرمانشاه خبر داد.

امیری تصریح کرد: ما جامعه را به عنوان بدن یک موجود زنده در نظر داریم و راه ها و مسیرها به عنوان شریان ها و رگ‌های این بدن هستند که اگر این شریان ها سالم باشند زندگی این بدن سالم خواهد بود.

وی مهم ترین اولویت کاری پلیس راهور را نجات و حفاظت جان انسان ها برشمرد که با انجام تدابیر امنیتی بهتر برای راه‌ها به وظیفه اصلی خود که حفظ جان مردم و جلوگیری از بروز مشکلات عاطفی و مالی خانواده هاست عمل می کند.

در این جلسه، احمد زاده به نمایندگی از شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه باتشکر از تمامی پرسنل انتظامی و راهور کرمانشاه، آمادگی کامل و همه جانبه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه را جهت ایجاد تعاملات هرچه بیشتر با فرماندهی انتظامی، روسای کلانتری ها و پلیس راهور اعلام کرد.

براساس این گزارش، درپایان با اهدا لوح هایی به پاس قدردانی از زحمات پرسنل انتظامی از آنان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز