خبرگزاری کار ایران

با حضور حجازی و اعضای شورای شهر انجام شد؛

تخریب شش باب، واحد تجاری فرسوده در خیابان جویبارقائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۰۹

بلوار جویبار تا خیابان کارگر، ادامه خواهد داشت تا مردم شریف و فهیم قائم شهر بتوانند با تعریض این معابر مشکلات ترافیکی را کمتر احساس کنند.

سرپرست شهرداری قائم شهرگفت: تخریب بخشی از واحدهای مسکونی در خیابان جویبار قائم شهر با اجازه و مصوبه شورا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی عصر امروز در حاشیه تخریب چند واحد فرسوده در محدوده خیابان جویبار این شهرستان با بیان اینکه بازگشایی و تعریض این خیابان بعد از چهل سال انجام شد و جزء آرزوهای دیرینه مردم قائم شهر بود اظهار داشت: تخریب بخشی از واحدهای مسکونی در خیابان جویبار قائم شهر با اجازه و مصوبه شورا آغاز شد.

وی افزود: بر اساس طرح تفضیلی شهرستان قائم شهر، در خیابان دکتر شریعتی معروف به جویبار باید در دوطرف تعریض انجام شود که در زمان شورای قبلی قسمتی ازاحداثبلوار انجام شد.

حجازی با بیان اینکه با مصوبه شورا تصمیم داریم مابقی ساخت این بلوار را انجام دهیم تصریح کرد: بلوار جویبار تا خیابان کارگر، ادامه خواهد داشت تا مردم شریف و فهیم قائم شهر بتوانند با تعریض این معابر مشکلات ترافیکی را کمتر احساس کنند.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر در اجرای این مصوبه ادامه داد: با وجود درآمد پایین و نقدینگی کم شهرداری، بدلیل اهمیت بالای اجرای طرح، هزینه تملک و تخریب بالغ بر ۵۴۰ میلیون تومان تخمین زده شد و بنا داریم تا پایان سالجاری عملیات تعریض را انجام دهیم.

سرپرست شهرداری قائم شهر اظهار داشت: در نظر داریم بلوار خیابان جویبار را تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسانیم تا مردم قائم شهر و ساکنین این منطقه طعم عبور و مرور راحت را بچشند.

وی، در پایان از تنظیم بودجه شهرداری تا پایان دی ماه سالجاری خبر داد و گفت: بعد از تنطیم، این بودجه به صحن شورا می رود تا تصمیم گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز