خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار با عمار حکیم مطرح کرد:

امیدواریم عراق هرچه زودتر به آرامش بازگردد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۸۶

طی فتوای تاریخی آیت‌الله سیستانی پیروزی‌های بزرگی برابر جریان‌های تکفیری از جمله داعش برای ملت عراق حاصل شد و تا حدود زیادی آرامش به این کشور بازگشته است.

رییس مجلس اعلای عارق با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹۰ درصد طلاب و علمای حوزه علمیه نجف از خود عراق هستند٬ گفت: در حالی که در سال‌های پیش اکثر کسانی که در حوزه علمیه نجف حضور داشتند غیرعراقی بودند

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در دیدار سیدعمار حکیم با آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع تقلید شیع در قم وی اوضاع عراق و وضعیت فعلی گروهک تروریستی تکفیری داعش و مقابله گروه‌های مردمی برای مقابله با این گروهک را تشریح کرد.

سیدعمار حکیم خاطرنشان کرد: طی فتوای تاریخی آیت‌الله سیستانی پیروزی‌های بزرگی برابر جریان‌های تکفیری از جمله داعش برای ملت عراق حاصل شد و تا حدود زیادی آرامش به این کشور بازگشته است.

وی در ادامه به پیشرفت‌های حوزه علمیه نجف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد طلاب و علمای حوزه علمیه نجف از خود عراق بوده در حالی که در سال‌های پیش اکثر کسانی که در حوزه علمیه نجف حضور داشتند غیرعراقی بودند خوشبختانه در حال حاضر به او تبلیغ در کنار امر تحصیل و تدریس توجه می‌شود.

در ادامه آیت‌الله وحید خراسانی ضمن ستایش فعالیت‌های سیدعمار حکیم در عراق یاد و خاطره آیت‌الله سید محسن حکیم را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد مساله عراق هر چه سریع‌تر حل شده و آرامش به این کشور بارگردد.

آیت‌الله وحید خراسانی در پایان توجه بیشتر مسئولان و دولتمردان عراقی به مشکلات حرمین عسگرین اشاره کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز