خبرگزاری کار ایران

استرالیا در کنار کره و ژاپن مدعی است؛

کی‌روش: دنبال بهانه نیستیم / مشکلات انگیزه موفقیت ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۸۱

ما یکسری مشکلات در راه آماده‌سازی داشتیم، اما اصلا دنبال بهانه نیستیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که اگرچه ژاپن، کره و استرالیا مدعیان اصلی قهرمانی جام‌ملت‌ها هستند ولی انگیزه‌ بازیکنان ایران برابر ۱۵ بازی تدارکاتی است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش درباره آخرین شرایط تیم‌ملی ایران در آستانه جام‌ملت‌های آسیا گفت: ما یکسری مشکلات در راه آماده‌سازی داشتیم، اما اصلا دنبال بهانه نیستیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

وی در ادامه متذکر شد: می‌خواهیم از این مشکلات به عنوان انگیزه جهت موفقیت استفاده کنیم. درست است تیم من تنها ۲ بازی تدارکاتی انجام داده و همگروه‌های ما بالای ۱۰ بازی انجام داده‌اند، اما روحیه و انگیزه‌ای که شاگردان من دارند مثل این می‌ماند که ۱۵ بازی تدارکاتی برگزار کرده‌ایم.

کی‌روش درباره تیم استرالیا نیز گفت: این تیم لژیونرهای زیادی دارد و اکثر بازیکنان این تیم در اروپا بازی می‌کنند که تجربه‌زیادی دارند.

وی در پایان افزود: من بازی‌های استرالیا در جام‌جهانی را دیدم و به نظرم این تیم عملکرد خوبی داشت. به نظرم این تیم در کنار کره و ژاپن جزو مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز