خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری زنجان خبر داد:

مزار جدید آماده دفن اموات است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۸۱

از اول بهمن‌ماه اموات در این مزار دفن می‌شوند.

سرپرست شهرداری زنجان، گفت: مزارهای بالا و پایین شهر زنجان، دیگر ظرفیت دفن اموات را ندارند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، اصغر عزیزی، امروز، سه شنبه(۱۶دی) در بازدید مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان از مزار جدید اظهار داشت: با وجود محدودیت‌های اعتباری که وجود دارد شهرداری مزار جدید را آماده کرده است.

وی امکانات موجود در مزار جدید را بیشتر از مزارهای بالا و پایین شهر زنجان عنوان کرد و گفت: نقص‌هایی نیز وجود دارد که تا اول بهمن‌ماه برطرف می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان با تاکید بر عزم مدیران ارشد استان برای انتقال اموات به مزار جدید گفت: مزارهای بالا و پایین شهر زنجان دیگر ظرفیت دفن اموات را ندارند.

پیش از این در اطلاعیه‌های اعلام شده بود که دفن اموات از اول بهمن امسال در مزار جدید انجام می‌شود.

محل جدید مزار زنجان در محل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان و جنب شهرک صنعتی شماره یک واقع است.

مزار جدید در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار آماده‌سازی می‌شود و هم اکنون تعدادی قبر نیز آماده سازی شده و خیابان‌ها نیز در حال تکمیل است.

در بازدید مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان و سرپرست شهرداری زنجان، معاونین عمرانی و خدمات شهردار و مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز