خبرگزاری کار ایران

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده در استان زنجان:

مدیریت ۱۵۰ هکتاری پارک جنگلی عالی قاپوی شهر قیدار

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۷۷

مدیریت پارک جنگلی عالی قاپوی شهر قیدار در سطح ۱۵۰ هکتار از سوی منابع طبیعی این شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده، گفت: تهیه پاسخ استعلام به تعداد۲۳۲ مورد به مساحت بیش از۱۸ میلیون متر مربع انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن اصغری، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده، امروز، سه شنبه(۱۶دی) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: این مدیریت شامل قرق، آبیاری و حفاظت خواهد بود.

اصغری، درباره اقدامات واحد مرتع عنوان کرد: عملیات بذرکاری(کپه کاری) در سطح۷۰ هکتار، حفاظت و قرق در سطح۵۷۰ هکتار و نیز مدیریت چرا در بیش از ۳۵ هکتار سطح شهرستان در کنار کودپاشی مراتع ۳۵ هکتار از ابتدای سال انجام گرفته است.

وی از تنظیم ۲۴ فقره پرونده تخلف به مساحت ۱۷۵ هکتار خبر داد و افزود: جلوگیری از تصرف اراضی ملی و خلع ید به استناد تبصره ۴ و احکام قضایی۶۷ فقره به مساحت۵۱ هکتار نیز در ۹ ماه نخست سال روی داده است.

اصغری، در پایان اخذ سند مالکیت امانی به مساحت بیش از۲ میلیون متر مربع را یادآور شد و گفت: تهیه پاسخ استعلام به تعداد۲۳۲ مورد به مساحت بیش از۱۸ میلیون متر مربع انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز