خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حمایت از تولید و اشتغال، اصلی‌ترین اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۰۷

راهکار اصلی مبارزه هوشمند با قاچاق کالا و ارز، ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی ست.

استاندار البرز با تأکید بر ضرورت بازگشت به مکتب اسلام جهت رفع مسائل و مشکلات اجتماعی، سلامت اقتصادی را اصلی هدف در مبارزه با قاچاق کالا و ارز قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی در کارگاه آموزشی تبیین قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز، با اشاره به نقش نیروهای مردمی در حفاظت از کیان کشور، اظهار داشت: بازگشت به اصل فرهنگ ها و آموزه های دینی رمز گشای رفع بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی در کشور خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: راهکار اصلی مبارزه هوشمند با قاچاق کالا و ارز، ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف کسب بیشترین میزان منفعت است.

وی اصلی‌ترین اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز را سلامت اقتصادی، حمایت از تولید و اشتغال، تسهیل صادرات و ساماندهی واردات دانست و خاطر نشان کرد: مقابله با فعالیت قاچاقچیان که سلامت اخلاقی و فرهنگی مردم را به خطر می اندازد در این زمینه حائز اهمیت است.

طهایی با بیان اینکه هدفگذاری باید مقابله با قاچاق سازمان یافته باشد، اظهار داشت: در همین زمینه آگاه‌سازی و انجام اقدامات تبلیغی و فرهنگی برای استفاده از کالاهای داخلی برای مصرف و سوغات باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

وی در پایان، خواستار تداوم در برگزاری جلسات مشترک کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد و با تأکید بر ضرورت بازگشت به مباحثدینی و اسلامی در این زمینه خواستار توسعه و رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در تمامی ابعاد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز