خبرگزاری کار ایران

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت نهم دی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۲۸

نهم دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) ایستاده‌اند و اعلام کردند در برابر دشمن خواهند ایستاد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. بصیرتی که غبارها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه‌گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین انقلاب اسلامی دریغ نکردند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی٬ به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی پیامی برای مقامات لشکری و کارکنان نیروهای مسلح صادر کرد؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

یوم‌الله نهم دی ماه در سال ۱۳۸۸ روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است؛ نهم دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و روز «پیوند عاشورایی امام و امت» است.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی آن روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن مسلمان ایرانی به حساب می‌آید.

حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال، بصیرت و میثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

حماسه نهم دی تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت، نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. بصیرتی که غبارها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه‌گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین انقلاب اسلامی دریغ نکردند.

چهره کسانی که سال‌ها با نقاب انقلاب‌گری در صفوف مردم نفوذ کرده و ولایتمداری را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده بودند، یقینا بزرگ‌ترین پیام حماسه نهم دی ضرورت بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت بود.

سرلشکر فیروزآبادی در پایان ضمن گرامیداشت یوم‌الله نهم دی که برگرفته از عبرت‌های عاشورا و موجب بیداری اسلامی است میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله برومندش ششمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) را به کارکنان نیروهای مسلح و خانواده آنان تبریک و تهنیت گفت و برایشان سعادت و بهروزی تحت توجهات بقیه‌الله الاعظم حضرت مهدی(علیه‌السلام) و در سایه‌سار شجره طیبه ولایت و سلسله نورانی امامت، پرچمدار حکومت صالحان و سید و سالار عاشورائیان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز مسئلت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز