خبرگزاری کار ایران

محمود عباس:

پس از بررسی پیش‌نویس فلسطین، به نهادهای بین‌المللی می‌پیوندیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۹۰

فلسطینی‌ها منتظر نتیجه نشست شورای امنیت درباره پیش نویس فلسطینی‌ها درباره پایان اشغالگری اراضی فلسطینی توسط اسرائیل طبق جدول زمانبندی شده هستند تا پس از آن تصمیم‌های جدیدی اتخاذ کنند.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که فلسطینی‌ها پس از بررسی پیش‌نویس پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی، پیوستن به نهادهای بین‌المللی را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، عباس در پیامی خطاب به سومین کنفرانس جنبش «فتح» در شهر «نابلس» در شمال کرانه باختری گفت که رهبران فلسطینی بر اساس واکنش‌ها عمل نکرده و تصمیم‌های خود را در زمان مناسب و برای خدمت به مساله فلسطین اتخاذ می‌کنند.

وی افزود که رهبران فلسطینی تصمیم گرفتند که فلسطین به شماری از معاهده‌ها و نهادهای بین‌المللی ملحق شود و در را برای ملحق شدن به دیگر نهادهای بین‌المللی باز بگذارد.

عباس در ادامه گفت که فلسطینی‌ها منتظر نتیجه نشست شورای امنیت درباره پیش‌نویس فلسطینی‌ها درباره پایان اشغالگری اراضی فلسطینی توسط اسرائیل طبق جدول زمان‌بندی شده هستند تا پس از آن تصمیم‌های جدیدی اتخاذ کنند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد که به رغم چالش‌ها و فشارهایی که فلسطینی‌ها شاهد آن هستند، در موضع سیاسی قوی بوده و جهان در کنار آنها است.

در همین حال، جنبش حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تغییرات انجام شده در پیش‌نویس ارائه شده برای بررسی در شورای امنیت را به اطلاع مردم فلسطین برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز