خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بابل خواستار شد؛

مشارکت جدی مردم بابل در ساخت زائر سرای مازندران در مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۰۶

زائرسرای مازندران در مشهد مقدس در ۱۴ طبقه احداثمی‌شود که برای احداثآن مقرر شد شهرهای مختلف مازندران در ساخت این زائرسرا مشارکت کنند.

امام جمعه بابل خواستار مشارکت جدی مردم بابل در ساخت زائرسرای مازندران در مشهد مقدس شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، جلسه بررسی ساخت زائرسرای استان مازندران در مشهد مقدس با حضور حجت الاسلام ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه این شهرستان، بخشداران ۶گانه بابل و شهرداران این شهرستان در مدرسه خاتم‌الانبیاء بابل برگزار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی، گفت: به امر مقام معظم رهبری زمینی به استان‌های مختلف از جمله استان مازندران برای ساخت زائرسرا اختصاص یافت تا اقشار کم‌درآمد و محرومان جامعه که در زیارت امام رضا(ع) از نظر مسکن با مشکل مواجه هستند با هزینه کمتر از این زائرسرا استفاده نمایند.

وی افزود: زائرسرای مازندران در مشهد مقدس در ۱۴ طبقه احداثمی‌شود که برای احداثآن مقرر شد شهرهای مختلف مازندران در ساخت این زائرسرا مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اینکه شهرستان بابل مشارکت جدی در ساخت این زائرسرا دارد، تصریح کرد: در این راستا جلسه‌ای با حضور حجت‎الاسلام ناصری تشکیل دادیم تا برای اجرایی شدن این طرح همه بخش‌ها مشارکت کنند.

وی گفت: امیدواریم سهم مناسبی برای اجرای این طرح به بابل اختصاص یابد تا این شهرستان همانند طرح‌های گذشته ای که به آن واگذار شد، این طرح را نیز زودتر به پایان رسانده و آماده بهره‌برداری نماید.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل رتبه نخست خیران مدرسه‎ساز در کشور و استان را دارد؛ ابراز امیدواری کرد خیران محترم شهرستان بابل با لطف خداوند در احداثاین زائرسرا نیز مشارکت جدی نموده تا در کمترین زمان ممکن به بهره‎برداری برسد.

حجت الاسلام روحانی گفت: با توجه به اینکه استاندار مازندران به عنوان مقام ارشد استان مسئولیت اجرای این پروژه را به عهده گرفته است وظیفه دینی و اخلاقی همه ماست که در انجام این رسالت ایشان راهمراهی و حمایت کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اظهار این مطلب که: سهم شهرستان بابل برحسب جمعیت ۱۶ درصد هزینه ساخت این زائرسراست؛ افزود: بخش‌های شش‌گانه بابل بر اساس سهمی که برای آن‌ها در نظر گرفته می شود در این امر خداپسندانه شرکت خواهند کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای احداثاین زائرسرای ۱۴ طبقه به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که سهم شهرستان بابل از این مقدار، یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: با توجه به سهم ۱۶ درصدی بابل باید از همه بخش‌های خصوصی، دولتی و خیران نیک‌اندیش برای ساخت این زائرسرا بهره‎مند شویم تا در مدت زمان کوتاه این پروژه احداثو آماده بهره‎برداری شود.

ناصری گفت: در صورت استقبال خیران نیک‎اندیش در احداثاین پروژه تلاش می‌کنیم تا شهرستان بابل سهم بیشتری از اجرای این پروژه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز