خبرگزاری کار ایران

به خواسته مان رسیدیم؛

خوراکچی: مجبور بودیم به صورت مطلق دفاع کنیم / هدف ما ماندن در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۹۰

یک بازی زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کردیم. در نیمه دوم تیم گیتی‌پسند خیلی بهتر بازی کرد البته این مسئله طبیعی بود چرا که ما در نیمه نخست، مساوی گرفتیم و مجبور بودیم به صورت مطلق دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری گفت: دفاع مطلق هم خودش هنری است و ما برای گرفتن حداقل امتیاز ناگزیر بودیم دفاعی بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود خوراکچی پس از تساوی ۱ - ۱ تیمش برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به عملکرد شهرداری در این بازی اشاره کرد و اظهار داشت: یک بازی زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کردیم، در نیمه دوم تیم گیتی‌پسند خیلی بهتر بازی کرد البته این مسئله طبیعی بود چرا که ما در نیمه نخست، تساوی گرفته و مجبور بودیم به صورت مطلق دفاع کنیم.

وی ادامه داد: دفاع مطلق نیز خودش هنری است زیرا ما برابر تیمی صف آرایی کردیم که هر کدام از بازیکنانش سابقه حضور در دیدار‌های جهانی و آسیایی دارند و هر کدامشان برای یک تیم کافی هستند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما پس از شکستی که برابر مقاومت البرز داشتند، فعل خواستن را صرف کرده و خوشبختانه توانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: ‌ بعد از استعفای واقعی من، هیات مدیره با کارشناسی‌هایی که صورت داد، تصمیم گرفت من سر کار بمانم و در حال حاضر نیز شرایط رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه ما برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم، افزود: ما دقیقه به دقیقه بازی را پیش‌بینی کرده و بچه‌های ما توانستند نکات بیان شده را به صورت کامل اجرا کنند.

خوراکچی با بیان اینکه هدف ما ماندگاری در لیگ است، خاطرنشان کرد: تیم ما دوازده‌ شانس برای ماندگاری در لیگ داشته و در حال حاضر یکی از این شانس‌ها را با تساوی پشت سر گذاشته و نتیجه گرفتیم، همه هدف ما در باشگاه و شهر ساوه ماندگاری در لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه من در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری گیتی‌پسند بودم، خاطرنشان کرد: ‌ وقتی ۴ گزینه معرفی می‌شوند، فقط یکی از آن‌ها این فرصت را پیدا می‌کند که در این تیم سرمربی شود.

خوراکچی در پایان اظهار داشت: ما در دیدار‌های آینده نیز برای پیروزی به میدان رفته و سعی می‌کنیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر