خبرگزاری کار ایران

دردهمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ صورت گرفت:

رئیس اداره آموزش اداره کل استاندارد استان اصفهان پژوهشگر برتر استانی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۳۶

درآیین اختتامیه دهمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ که باحضور معاون رئیس جمهوری دراصفهان برگزارشد از۲۱ پژوهشگر برتر در بخش صنایع، نخبگان، صنایع استان و کارمندان دستگاههای اجرایی تجلیل به عمل آمد.

درمراسم اختتامیه دهمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار اصفهان و جمعی ازپژوهشگران اساتید دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزارشد؛ ازپژوهشگر برتر اداره استاندارد استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، درآیین اختتامیه دهمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ که باحضور معاون رئیس جمهوری دراصفهان برگزارشد از۲۱ پژوهشگر برتر در بخش صنایع، نخبگان، صنایع استان و کارمندان دستگاههای اجرایی تجلیل به عمل آمد.

، گفتنی است در دهمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ " خانم مینا شریعتی "، رئیس آموزش وترویج اداره استاندارد استان اصفهان با ارائه ۲ کتاب در زمینه استاندار سازی، ۶۰ مقاله(isi) در زمینه صنایع و مواد غذایی؛ ارائه چندین اثرتحقیقاتی و تدوین جزوه های آموزشی موفق به کسب رتبه پژوهشگربرتر دربین دستگاههای اجرایی استان اصفهان شد.

در ادامه این گزارش آمده است، در بین دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان ۵ نفر پژوهشگر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند که اداره استاندارد استان اصفهان نیز یکی از دستگاه‌های برگزیده در دهمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ بود.

هدف از برگزاری این جشنواره رونق بخشیدن به فضای ابتکار و اختراع، تهییج فضای عمومی برای توجه به این موضوع، ایجاد انگیزه در جوانان و شناسایی استعدادهای برتر است. همچنین تسریع بر روند تجاری سازی و استفاده از ظرفیّت تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دیگر اهداف این جشنواره بود.

از دیگر ویژگی های برگزاری دهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری و پنجمین جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ در اصفهان برقراری ارتباط بین پژوهشگران و نهادهای مختلف در زمینه اختراعات و پژوهش های برتر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز