خبرگزاری کار ایران

به دنبال تهدید انجمن سینماداران مبنی بر تعطیلی سالن‌های سینما؛

سجادپور: هیچ مشکلی در بحث اکران به وجود نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۱

در تعامل با انجمن سینماداران و شورای صنفی نمایش به دنبال آن هستیم تا مشکلات به وجود آمده حل شود البته باید بگویم اکران فیلم‌های تازه در این هفته انجام می‌شود و هیچ مشکلی در بحث اکران فیلم‌ها به وجود نمی آید.

 ایلنا: علیرضا سجادپور معتقد است که هر چند سینماداران با مشکلات بسیار اقتصادی مواجه هستند اما این مشکلات خللی در روند اکران ایجاد نمی‌کند.
علیرضا سجادپور(معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی) در گفتگو باخبرنگار ایلنا، با اشاره به نامه انجمن سینماداران ایران گفت: امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد و طبیعی است که سینماداران نیز مانند اقشار دیگر درگیر این مشکلات هستند و مشکلات سالن‌های سینمایی در پرداخت هزینه‌های جاری بعد از هدفمندی یارانه‌ها بیشتر شده است.
وی با اشاره به اینکه به دنبال رفع این مشکلات است، گفت: در تعامل با انجمن سینماداران و شورای صنفی نمایش به دنبال آن هستیم تا مشکلات به وجود آمده حل شود البته باید بگویم اکران فیلم‌های تازه در این هفته انجام می‌شود و هیچ مشکلی در بحث اکران فیلم‌ها به وجودنمی آید.
وی درباره بحث پرداخت مابه التفاوت هزینه‌های آب، گاز و برق سالن‌های سینمایی به مدیران آن‌ها گفت: مقدمات کار فراهم شده است اما باید نحوه پرداخت و پرداخت شدن آن را از مسئولان مربوطه پرسید بازهم تاکید می‌کنم که هیچ مشکلی در روند اکران فیلم‌ها به وجود نمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز