خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

بیکاری جوانان مشکل اصلی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۲

با ارز مبادله‌ای نیز می‌توان در مقابل افزایش تورم در کشور ایستاد/امروز از رسیدگی به مشکلات اصلی و اساسی مغفول مانده ایم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسی به فکر کار ایجاد اشتغال برای جوانان نیست و  از مشکلات اصلی و اساسی مغفول مانده‌ایم که این موضوع به ضرر دولت و ملت است.

حجت السلام روح الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با ارز مبادله‌ای که دولت از اول آذر ماه در کشور اجرایی کرده است گفت: اگر کار‌ها بصورت کار‌شناسی و آگاهانه و عالمانه انجام پذیرد با ابزارهای که دولت در اختیار دارند می‌تواند ارز مبادله‌ای را مدیریت و اقتصاد کشور را پویا کنند.

وی در ادامه افزود: تنها مشکل بی‌تدبیری و سیاسی کاری و سیاسی بازی‌ها است که مسائل را به حاشیه و بحران‌هایی را در کشور بوجود می‌آورد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مشکل اصلی در کشور بیکاری جوانان است، گفت: امروزه این مشکل به فراموشی سپرده شده و کسی به فکر کار ایجاد اشتغال برای جوانان نیست و تنها در برخی موارد، مطالبی را  مطرح می‌کنیم اما از مشکلات اصلی و اساسی مغفول مانده‌ایم که این موضوع به ضرر دولت و ملت است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در خانه ملت تصریح کرد: اگر با اعتبار‌های موجود دولت بخواهد ارز مبادله‌ای را بخوبی مدیریت کند می‌تواند در مقابل افزایش تورم در کشور را ایستادگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز