خبرگزاری کار ایران

دبیر همایش هفته پژوهش و فناوری استان البرز خبر داد:

حضور ۵۰% شرکت های بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۱۷

برگزیدگان این همایش با حضور در سطح ملی، ظرفیت و پتانسیل‌های موجود البرز را به سایر استان‌های کشور معرفی می‌کنند.

دبیر همایش هفته پژوهش و فناوری استان البرز از اختصاص بیش از ۸۰ غرفه در نمایشگاه هفته پژوهش البرز خبر داد و گفت: بیش از ۸۰غرفه در بخش‌های مختلف واحد‌های صنعتی، دانشگاه‌ و پژوهشکده‌ها همچنین نهادها و دستگاه‌های اجرایی جانمایی شده است.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین سراج‌زاده در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش، در محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری بزرگداشت هفته پژوهش در البرز با همکاری دستگاه‌های اجرایی، بخش صنعت، دانشگاه‌ و پژوهشکده‌ها همچنین واحدهای صنفی فعال در استان برگزارمی‌شود.

وی افزود: همایش هفته پژوهش از ۱۷ لغایت ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود و این حرکت نقطه عطفی در استان محسوب می شود و در این همایش ۸ کارگاه، به منظور کاربردی ساختن فرایند پژوهش در علوم پایه، انسانی و فنی، مهندسی طی سه روز اجرایی خواهد شد.

دبیر همایش هفته پژوهش البرز با بیان اینکه معرفی استان و پتانسیل موجود پژوهشکده‌های فناورانه از جمله اهداف مهم ما برای حضور در سطح ملی است، اظهار داشت: برگزیدگان این همایش با حضور در سطح ملی، ظرفیت و پتانسیل‌های موجود البرز را به سایر استان‌های کشور معرفی می‌کنند و امید است استان البرز با توجه به وجود ظرفیت‌های ویژه جایگاه رفیعی را در بخش کشوری این همایش از آن خود سازد.

وی در پایان از حضور ۵۰ درصد ازشرکت کنندگان بخش خصوصی دراین نمایشگاه خبر داد و افزود: ۵۰ درصد از شرکت کنندگان از بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز