خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان قائم شهر:

تبلیغات انتخاباتی در قائم شهر، پیش از موعد مقرر آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۸۰

نمایندگان مجلس فعلی با رأی مردم منصوب شدند و در جای خود تا ۱۵ خرداد سال آینده موظف به خدمت هستند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر گفت: تبلیغات انتخاباتی مجلس در قائم شهر زودتر از موعد مقرر آغاز شده و این در حالی است که مجلس فعلی تا ۱۵ خرداد فرصت کار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، آیت الله علی معلمی، در جلسه علنی شورای اسلامی قائم شهر با بیان اینکه نمایندگان مجلس فعلی با رأی مردم منصوب شدند و در جای خود تا ۱۵ خرداد سال آینده موظف به خدمت هستند اظهار داشت: تبلیغات انتخاباتی، پیش از موعد مقرر شایسته نیست.

وی افزود: در گذشته و آینده شیوه من این بوده و هست که نتیجه رأی مردم در حوزه انتخابیه برایم مهم است و شخص خاصی را برای رأی دادن توصیه نمی کنم.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان، با بیان اینکه همه آزادند تا در انتخابات به کسی که صلاح می دانند رأی دهند تصریح کرد: جامعه ما صاحب تشخیص است و به فرموده امام راحل مردم ما قیم نمی خواهند و با مشورت انتخاب می کنند.

وی، با اشاره به اینکه سال آینده انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس با هم تجمیع شده است گفت: بنده بیطرفی خود را اعلام می کنم و اگر در خطبه ای از نماینده یا فرد خاصی تشکر می کنم به پاس خدمات و زحماتی است که در طول دوره خدمتش انجام داده است.

آیت الله معلمی ادامه داد: شورای شهر، معتمد شهروندان هستند و این اعتماد نوعی نعمت الهی محسوب می شود که باید شاکر آن باشند.

وی به اعضای شورای اسلامی قائم شهر پیشنهاد داد: در قالب کمیسیون، تشکیل اتاق فکر را در اولویت کاری قرار دهند تا طبق تصمیمات این اتاق فکر، پروژه هایی که امکان اجرایی شدن دارند بر حسب اولویت طبقه بندی شوند.

امام جمعه قائم شهر افزود: ساماندهی دستفروشان چهارشنبه بازار کار خوب و پسندیده ای بود که با خرد جمعی و همبستگی انجام شد و این طرح باید در سایر محلاتی که بازار در آن برپا می شود اجرا شود.

وی از اعضای شورای شهر و شهردار خواست تا در صورت امکان پارکی در نظرگرفته و دستفروشان را در این پارک محلی ساماندهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز