خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی بهره ‏وری ایران در افتتاحیه کارگاه «تجارب موفق بهره وری انسان محور»:

بهره وری به تقویت توان اقتصاد مقاومتی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۶۳

بهره وری عامل بسیار مهمی در توسعه کشورمان و دیگر کشورهاست و به اشتراک گذاری بهترین تجارب همه ما را قادر می سازد تا قدرت سرمایه انسانی کشورمان را ارتقا دهیم.

رئیس سازمان ملی بهره ‏وری ایران در افتتاحیه کارگاه آموزشی «تجارب موفق بهره وری انسان محور» که صبح امروز ۱۵ آذرماه در هتل پارسیان اوین برگزار شد، بر نقش بهره وری در توسعه کشورها تاکید کرد و گفت: بهره وری به تقویت توان اقتصاد مقاومتی کشور ما کمک می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، رویا طباطبایی یزدی با بیان این مطلب افزود: بهره وری عامل بسیار مهمی در توسعه کشورمان و دیگر کشورهاست و به اشتراک گذاری بهترین تجارب همه ما را قادر می سازد تا قدرت سرمایه انسانی کشورمان را ارتقا دهیم.

وی با تشریح اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: شرکت کنندگان از ۱۳ کشور آسیایی در اینجا حضور دارند تا از تجارب خود برایمان بگویند و تجارب ما را در خصوص بهره وری انسان محور بشنوند. مطمئنم این گفتگوها دانش عمیقی از بهره وری ایجاد می کند و به شرکت کنندگان کمک می کند تا تجربیات خود را ارتقا دهند.

وی تاکید کرد: قطعا برخی از مسائل مطرح شده در این دوره و کارگاه آموزشی برای توسعه متکی به تقویت قدرت اقتصاد مقاومتی جنبه حیاتی دارد.

در ادامه این مراسم آقای " جون هو کیم " نماینده سازمان بهره وری آسیایی و اساتید بین المللی دوره، آقایان دکتر " دونگ کیو چوی " از کشور کره جنوبی و " بونا یه " از کشور کامبوج ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل میزبانی این دوره، به تشریح اهداف و برنامه های این دوره آموزشی پرداختند.

کارگاه " به اشتراک گذاری نمونه های موفق و بهترین تجارب بهره‏وری انسان محور: توسعه فرهنگ سازگار با بهره‏وری در سازمان‏ها(برای مدیریت ارشد) " از سوی سازمان ملی بهره‏وری ایران و حمایت سازمان بهره‏ وری آسیایی(APO) با حضور نماینده سازمان بهره ‏وری آسیایی، سه استاد بین المللی، ۱۷ شرکت کننده از کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی و ۱۶ شرکت کننده از ایران صبح امروز ۱۵ آذرماه در هتل پارسیان اوین آغاز شده و تا چهارشنبه نوزدهم آذرماه ادامه دارد.

در این دوره شرکت کنندگانی از بنگلادش، کامبوج، فیجی، هند، اندونزی، مالزی، مغولستان، نپال، پاکستان، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز