خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نوشهر:

توزیع نیروی انسانی و کادر تخصصی پزشکی با مشکل روبرو است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۵۰

علیرغم اینکه ردیف بودجه برای حضور پزشکان متخصص در بیمارستانهای تامین اجتماعی داریم ولی توزیع نیروی انسانی و کادر تخصصی پزشکی با مشکل روبرو است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کمیسیون های پزشکی در جهت راهبردها و سیاستهای این سازمان در مناطق مختلف کشور راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا از نوشهر، تقی نوربخش ظهر جمعه در بازدید از بیمارستان نوشهر، با اشاره به کمبود نیروهای تخصصی در مراکز درمانی تامین اجتماعی مازندران گفت: علیرغم اینکه ردیف بودجه برای حضور پزشکان متخصص در بیمارستانهای تامین اجتماعی داریم ولی توزیع نیروی انسانی و کادر تخصصی پزشکی با مشکل روبرو است.

نوربخش افزود: تشکیل کمیسیون های پزشکی در جهت راهبردی سیاستهای سازمان تامین اجتماعی از جمله برنامه است که بزودی این کمیسوین در غرب مازندران و برخی استانها دایر می شود که دسترسی مراجعه کنندگان به خدمات بهتر می شود.

وی با تاکید بر گسترش خدمات غیرحضوری این سازمان از کاهش دو میلوین و ۵۰۰ هزار مراجعه به شعب خبر داد و گفت: با ایجاد فضای مجازی، شمار مراجعه به شعب کاهش یافته است و یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیست اینترنتی در پرداخت شاغل آزاد را شاهد بودم و یک میلیون بار مراجعه نیز به شعب کاسته شده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی در ادمه خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر دانشگاههای علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه شد و گفت: خوشبختانه در سازمانهای بیمه گر هماهنگی وجود دارد و محدودیتی برای بکارگیری نیروهای تخصصی و جراح وجود ندارد و آمادگی داریم تمام وقت از ضرایب پزشکان استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز