خبرگزاری کار ایران

صد‌ها پروژه بنیاد برکت در مناطق محروم فردا به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۵۱

از جمله این پروژه‌ها اختتامیه اجرای ۸۱۸ پروژه در مناطق محروم اندیکا، لالی و مسجد سلیمان در شمال شرقی استان خوزستان در نهم آذر ماه است.

صد‌ها پروژه فرهنگی، آموزشی و زیربنایی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور فردا(یکشنبه) همزمان با ولادت با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، از جمله این پروژه‌ها اختتامیه اجرای ۸۱۸ پروژه در مناطق محروم اندیکا، لالی و مسجد سلیمان در شمال شرقی استان خوزستان در نهم آذر ماه است.

اجرای طرح‌های یاد شده، جمعیتی بیش از ۸۵ هزار نفر شامل ۱۵ هزار خانوار را در ۷۰۷ روستای محروم مناطق اندیکا، لالی و مسجد سلیمان، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بنیاد برکت برای اجرای این طرح‌ها مبلغی بیش از یکهزار و ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه کرده است، همچنین ۶۱۱ میلیارد ریال توسط استانداری خوزستان هزینه شده است.

بنیاد برکت طرح محرومیت زدایی از این مناطق را با فراهم سازی بیشتر خدمات زیربنایی لازم همچون ایجاد زیر ساخت‎های عمرانی، آموزشی و فرهنگی، بهداشتی و درمانی، خدماتی، امنیتی و ارتباطی و ایجاد بسترهای اقتصادی مناسب برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و کار آفرینی فراهم کرده است.

از دیگر طرح‌های بنیاد برکت که نهم آذر ماه عملیات اجرایی آن‌ها به انجام می‌رسد ۱۴۰ مسجد برکت در مناطق محروم کشور است، در این روز همچنین ۴۰ مدرسه برکت در مناطق محروم ۱۹ استان کشور بطور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

اعلام اختتام ۴۸ طرح توسعه فرهنگی منطقه بازفت در استان چهارمحال و بختیاری از دیگر مواردی است که رسما در این روز توسط بنیاد برکت رقم خواهد خورد.

مراسم بهره برداری رسمی از این طرح‌ها و پروژه‌ها در مدرسه برکت روستای سولقان واقع در جاده امامزاده داود(ع) در غرب تهران فردا با حضور مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز