خبرگزاری کار ایران

نماینده ساری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روحانی با انتخاب فرهادی ثابت کرد دنبال هوچی‌گری نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۵۰

مسئله دانشگاه و آموزش عالی برای کشور و نظام اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید بیش از این حوزه آموزش عالی را معطل کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است: فرهادی چهره‌ای بی‌حاشیه، حرفه‌ای و منظم است و انتخابی که آقای روحانی انجام داده به نوعی اعلام این پیام به جامعه بود که من مشکلی با مجلس ندارم و با اینکه چهار وزیر من عدم اعتماد گرفته‌اند، به دنبال هوچی‌گری نیستم.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که رویکرد مجلس نسبت به فرهادی چیست و شخصیت او را چگونه می‌بینید، گفت: من در شورای عالی هلال با فرهادی همکار هستم. او ریاست جمعیت هلال احمر را برعهده دارد و در این یکسال که با او کار می‌کنم، می‌توانم بگویم چه شخصیت منظم و حرفه‌ای از او دیده‌ام.

نماینده مردم مازندران در ادامه گفت: فرهادی شخصیتی علمی است که ویژگی کاریزماتیک دارد و در عین حال همیشه نقش متعادلی داشته است و با توجه به سابقه‌ای که در مورد وی وجود دارد، همه می‌دانند که او فردی بی‌حاشیه و تاثیرگذار است.

وی در مورد نگاه مجلس به پنجمین وزیر پیشنهادی دولت روحانی افزود: فکر می‌کنم رویکرد مجلس در این خصوص مثبت است. نشان دادن علامت چهار چهار در موقع معرفی فرهادی خود یکی از نشانه‌های نگاه مثبت نمایندگان به وزیر پیشنهادی است. حتما فرهادی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته که حتی مخالفانش هم نسبت به انتخاب او نظر مثبت داشتند.

دامادی خاطر نشان کرد: مسئله دانشگاه و آموزش عالی برای کشور و نظام اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید بیش از این حوزه آموزش عالی را معطل کرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه هر کشمکش سیاسی ممکن است به منافع عمومی صدمه بزند، اظهار داشت: باید نسبت به کشمکش‌های سیاسی که منافع عمومی را تخریب می‌کند، ‌دقت بیشتری داشت. بسیاری از همکاران مجلس به کسب رای اعتماد فرهادی خوش‌بین هستند و رسانه‌ها نیز کمترین موضع‌گیری منفی را در این مدت داشته‌اند. تقریبا همه پدیده‌های اطراف ما سیاسی است و مشخص است افرادی که مدام که بهانه می‌آورند دنبال سیاسی کردن کار خود و بحثانتخاب وزیر علوم بودند البته نمی خواهم بگویم تمام وزرای پیشنهادی علوم بی‌اشکال بودند، اما ما باید سبک و سنگین کنیم که چه کسی برای چه کاری مناسب است.

وی بیان داشت: در انتخاب فرهادی کمترین حاشیه را می‌بینم و فکر می‌کنم انتخابی که آقای روحانی انجام داده به نوعی اعلام این پیام به جامعه بود که من مشکلی با مجلس ندارم و با اینکه چهار وزیر من عدم اعتماد گرفته‌اند، به دنبال هوچی‌گری نیستم.

دامادی ابراز داشت: رئیس جمهور با معرفی فرهادی خواست تا ثابت کند وقتی ۲۴ خردادماه از عقلانیت و تدبیر صحبت کرد این بحثفقط شعار نبوده و تاریخ و زمان ندارد. این موضوع در تمام دورانی که روحانی ریاست دولت را برعهده دارد به کار گرفته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز