خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی:

نجات دریاچه ارومیه نخستین اولویت کاری مدیریت ارشد آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۱۷

باید به تهدید خشک شدن دریاچه ارومیه به عنوان فرصتی برای کل کشور جهت استفاده از فناوری های نوین در بخش های کشاورزی بهره برد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: نجات دریاچه ارومیه نخستین اولویت کاری مدیریت ارشد استانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا خلیل ساعی در نشستی با عباس کارگر مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: استاندار آذربایجان شرقی بحثهای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال می کند و همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید آن را پیش می برد.

ساعی ادامه داد: باید به تهدید خشک شدن دریاچه ارومیه به عنوان فرصتی برای کل کشور جهت استفاده از فناوری های نوین در بخش های کشاورزی بهره برد.

وی با اشاره به اعتباراتی که برای این منظور اختصاص یافته است نیز گفت: به طور قطع برنامه هایی که برای این منظور تهیه شده است توسط اداره کل بحران استان کنترل می شود تا اعتبارات در بخش های در نظر گرفته شده هزینه شود.

ساعی با بیان اینکه بارش های اخیر موجب شد بحثمحدودیت کشت به طرح تغییر الگوی کشت و طرح بهکاشت در حوزه دریاچه ارومیه تبدیل شود، گفت: این روند به تازگی آغاز شده است و در ادامه در دیگر استان ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز