خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهریار و ملارد:

۳۲ کوره تولید ذغال در استان تهران تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۱۴

اولین و دومین مرحله این عملیات نیز در مجموع تعداد ۲۰ واحد تولید ذغال و یک واحد بازیافت ضایعات آلومینیوم با حکم مرجع قضایی کاملا تخریب و جمع آوری شد.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستانهای شهریار و ملارد از تخریب و جمع آوری ۳۲ کوره تولید ذغال در سومین مرحله عملیات تخریب کوره‌های تولید ذغال خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیز عبدل‌زاده با اعلام این خبر گفت: در سومین مرحله عملیات تخریب و جمع آوری کوره‌های تولید ذغال ماموران اجرایی این اداره موفق به شناسایی چندین محوطه غیر مجاز تولید ذغال چوب در روستاهای نصیرآباد، دهشاد، رزکان و باباسلمان شهر باغستان شدند.

وی با اشاره به تشکیل اکیپی شامل نمایندگان بخشداری، دهیاری، شهرداری، فرماندهی انتظامی، کلانتری و یگان ویژه این شهرستان اظهار داشت: در پایان هفته گذشته در راستای اجرای دستور مقام قضایی، طی عملیات ویژه‌ای تعداد ۳۲ کوره تولید ذغال که با فعالیت خود موجبات مزاحمت و آلودگی شدید را فراهم نموده بودند تخریب و جمع آوری شده و چوبهای کشف شده نیز به محل از قبل تعیین شده منتقل شدند.

عبدل‌زاده خاطر نشان کرد: در اولین و دومین مرحله این عملیات نیز در مجموع تعداد ۲۰ واحد تولید ذغال و یک واحد بازیافت ضایعات آلومینیوم با حکم مرجع قضایی کاملا تخریب و جمع آوری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز