خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

از اتهام جدید غنچه قوامی اطلاعی نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۵۴

در صورتی که موکلم با اتهام جدید روبه‌روست، باید پرونده جدیدی برای آن باز شود چراکه دادگاه غنچه قوامی در ۲۲ مهر ماه پایان یافته است.

وکیل غنچه قوامی تاکید کرد: در صورتی که موکلش با اتهام جدید روبه‌روست، باید پرونده جدیدی برای آن باز شود چراکه دادگاه غنچه قوامی در ۲۲ مهر ماه پایان یافته است.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا موکلتان با اتهام جدید روبه‌روست؟ اظهار داشت: در بازپرسی یکی از اتهامات، ایشان توسط بازپرس مورد منع تعقیب قرار گرفت و دادستان نیز با این مسئله موافقت کرد. بنابراین اگر اتهام جدیدی مطرح است با توجه به اینکه دادگاه رسیدگی به اتهام اولیه به اتمام رسیده است، باید دادگاه و پرونده جدیدی هم در آن موضوع باز شود.

موکل غنچه قوامی در خصوص اینکه آیا شما از اتهام جدید موکلتان خبر دارید؟ تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. تا جایی که می دانم خانم قوامی نیز از اتهام جدیدشان خبری ندارند.

علیزاده طباطبایی گفت: در تاریخ ۲۲ مهرماه، پرونده موکلم ختم رسیدگی شد و پایان دادگاه اعلام شد و این مسئله صورت جلسه گردید و آن را نیز امضا کردیم.

وی ادامه داد: براساس ماده ۲۱۲ آئین‌ دادرسی کیفری، دادگاه پس از ختم رسیدگی باید ظرف یک هفته حکم را صادر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز