خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

ارتباط دادن اسیدپاشی‌ها با امر به معروف حرف جدیدی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۷۷

مردم ما به خوبی توجه دارند و مسئولان هم پیگیرند تا عامل اسیدپاشی شناخته و دستگیر شود و به سزای عمل خود برسد.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط دادن موضوع اسیدپاشی‌ها با قانون امر به معروف و نهی از منکر حرف جدیدی است، شاید کسی که این کار را کرده مامور بوده تا فضاسازی برای یک فتنه اجتماعی را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی‌کنی که عصر امروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرد پیشنهادی برای وزارت علوم شاخصه‌های لازم را بر تصدی این وزارتخانه دارد، گفت: شاخص‌های اکثریت مجلس نسبت به وزیر علوم در استیضاح قبلی اعلام شده و ملاک و معیارها و انتظارات روشن است و در خصوص وزیر پیشنهادی هم زود است که چیزی گفته شود.

وی در خصوص شناخت خود از محمود نیلی احمدآبادی اظهار داشت: تا قبل از معرفی وی به عنوان سرپرست دانشگاه تهران شناخت آن چنانی از وی وجود نداشت و عملکرد سابق وی هم باید مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آیا آقای نیلی احمدآبادی می‌تواند از مجلس رای بیاورد، تصریح کرد: نمی‌توان در حال حاضر گفت که وی رای اعتماد نمایندگان را می‌آورد یا آن را کسب نمی‌کند و بنده فعلا نظری ندارم.

حدادعادل ادامه داد: موضوع معرفی آقای نیلی به تازگی مطرح شده و مجلس هنوز بعد از نامه معرفی، جلسه‌ای نداشته تا استنباطی صورت گیرد و در روزهای آتی این موضوع و فرد معرفی شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره ارتباط موضوع اسیدپاشی‌ها با طرح امر به معروف و نهی از منکر که در مجلس در حال بررسی است، بیان کرد: در اینکه عده‌ای از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت هستند، تردیدی ندارم چراکه این عده دوست دارند امر به منکر و نهی از معروف صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ارتباط دادن موضوع اسیدپاشی‌ها با قانون امر به معروف و نهی از منکر حرف جدیدی است، یادآور شد: شاید کسی که این کار را کرده مامور بوده تا فضاسازی برای یک فتنه اجتماعی را ایجاد کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما به خوبی توجه دارند و مسئولان هم پیگیرند تا عامل اسیدپاشی شناخته و دستگیر شود و به سزای عمل خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز