خبرگزاری کار ایران

در جلسه گروه های آموزشی ناحیه یک زنجان عنوان شد:

مقطع ابتدایی باید در راس آموزش قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۶۹

جلسه توجیهی اعضای گروه‌های آموزشی ابتدایی با حضور معاونت و سرگروه آموزش ابتدایی ناحیه یک برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، گفت: مقطع ابتدایی باید در راس آموزش قرار گیرد و انتظار داریم گروه‌های آموزشی به طور مداوم واقعیت‌های موجود در مدارس را به اداره بازتاب دهند و امسال نسبت به سال قبل تحول بیشتری در همه حوزه‌ها فراهم شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این جلسه که پیرامون بررسی نحوه تعامل گروه‌های آموزشی استان و کارگروه‌های تخصصی و سایر راهبران آموزشی، نظارت مستمر بر عملکرد آموزشی و تربیتی کلاس‌های درس بصورت ماهانه، بازدیدهای با هدف شناسایی و معرفی خلاقیت‌ها و توانمندی‌های آموزگاران، توزیع یکنواخت بازدید‌ها از هر پایه، تهیه و تدوین تقویم اجرایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نظارت مستمربر فعالیت‌های آموزشی مدارس تشکیل شده بود.

احسان پیرمحمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک با اشاره به تخصص و توانمندی نیروهای ابتدایی در آموزش و پرورش، اهمیت کار آن‌ها را در جامعه مبرهن دانسته و گفت: مقطع ابتدایی باید در راس آموزش قرار گیرد و انتظار داریم گروه‌های آموزشی به طور مداوم واقعیت‌های موجود در مدارس را به اداره بازتاب دهند و امسال نسبت به سال قبل تحول بیشتری در همه حوزه‌ها فراهم شود.

همچنین عبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز در این جلسه هدف اصلی آموزش و پرورش را تقویت گروه‌های تخصصی در حوزه یادگیری عنوان کرد و افزود: آموزش ابتدایی بایستی با همکاری گروه‌های آموزشی و بازدیدهای مکرر آن‌ها بهبود پیدا کند و وظیفه ما در این زمینه با توجه به داعیه ارتقا کیفیت آموزشی سنگین است.

وی از گروه‌های آموزشی به عنوان بازوان توانمند آموزشی یاد کرد و گفت: انتظار داریم تعاملات شما با مدارس بیشتر شده و برای ارتقا دانش و مهارت و انگیزه‌مند کردن نیرو‌ها برنامه ریزی مستمر و مفید داشته باشید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تحکیم فعالیت‌های آموزشی را در گرو احصاء مشکلات آموزشی از طرف گروه‌ها و بازدیدهای آن‌ها و پشتیبانی اداره دانست و خاطر نشان کرد: تمام بازدیدهای شما باید دارای بازخورد لازم به مدرسه باشد و توسط گروه‌های آموزشی اداره نیز مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه جلسه اعضای گروه‌های آموزشی و مسئول گروه‌های آموزشی ابتدایی ناحیه یک به بررسی برنامه‌های آتی گروه‌ها پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز