خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ثبت احوال لرستان؛

رشد ۵.۲ درصدی آمار ولادت در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۹۴

مدیر کل ثبت احوال لرستان از ۲۰ هزار و ۳۷۳ واقعه ولادت در شش ماه اول سالجاری خبر داد.

مدیر کل ثبت احوال لرستان از ۲۰ هزار و ۳۷۳ واقعه ولادت در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین میر دریکوندی در جمع خبرنگاران افزود: در شش ماهه اول سال‎جاری در استان ۲۰ هزار و ۳۷۳ واقع ولادت به ثبت رسیده است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۹ هزار و ۳۶۵ واقعه ولادت ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت آمار ولادت در لرستان رشد ۵.۲ درصدی داشته است، اظهار کرد: از مجموع ولادت های به وقوع پیوسته در سال‎جاری، ۱۴ هزار و ۳۵۷ واقعه مربوط به ولادت شهری و شش هزار و ۱۶ واقعه ولادت روستایی بوده است.

میردریکوندی تصریح کرد: در مقایسه با شش ماهه سال گذشته تعداد ولادت شهری ۱۲ هزار و ۵۶۲ واقعه بوده که نسبت به سال گذشته ۱۴.۳ درصد رشد داشتهاست.

وی گفت: این در حالی است که ولادت روستایی در شش ماهه سال گذشته شش هزار و ۸۳مورد بوده که در مقایسه با ۶ ماهه سال جاری ۱۱.۳ رشد منفی داشته‎ایم که درصد تغییرات رشد ولادت را در کل استان کاهش داده است.

مدیرکل ثبت‎احوال لرستان گفت: از ابتدای سال‎جاری تا پایان شهریور ماه در هر شبانه روز تعداد ۱۰۹ واقعه ولادت ثبت و همچنین در هر ساعت به طور متوسط تعدادپنج واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز