خبرگزاری کار ایران

در سازمان جهادکشاورزی استان سمنان صورت پذیرفت؛

نحوه خرید دام ناشی از خشکسالی در استان سمنان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۸۱

در جلسه‌ای در محل سازمان جهادکشاورزی استان و با حضور مسئولان بخش کشاورزی و اعضای کمیته تنظیم بازار محصولات کشاورزی نحوه خرید دام ناشی از خشکسالی برای کشتار و پروار بررسی شد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان گزارشی از وضعیت خرید دام زنده و مشکلات آن طبق قیمت تعیین شده ارائه کرد و افزود: برای رفع مشکل، پیشنهاد خرید لاشه دام به پشتیبانی مرکز ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، حسن حاجی ابراهیمی بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده برای تامین بخشی از علوفه مورد نیاز دام عشایر ۸ هزار تن جو به استان تخصیص یافته است.

در این جلسه از سوی دیگر اعضا موضوعات مرتبط با تامین ضمانت نامه بانکی و اخذ وثیقه نیز مطرح و بعد از بحثو تبادل نظر مقرر شد: هزار تن جو به تفکیک شهرستان برای دام سبک روستایی تخصیص یابد و با معرفی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها توزیع شود.

شرکت پشتیبانی امور دام طبق جدول خرید نوع دام، به هر تعداد دام عرضه شده را خریداری کند و طبق ضمانت نامه ارائه شده جو را تحویل دهد و تعداد خرید دام زنده را به صورت هفتگی به سازمان گزارش کند.

ضمناً برای حل مشکل ضمانتنامه بانکی دامداران مقرر شد، در جلسه‌ای با حضور شرکت پشتیبانی امور دام، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، مدیریت عشایری و بانک کشاورزی مشکل ضمانت‌های بانکی دامداران بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز