خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل:

ورزشکار آملی جزو ده نفر پایانی بازی های جهانی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۵۹

ورزشکار آملی در آخرین بازبینی تیم ملی پرورش اندام ایران در دسته ۹۰کیلوگرم عنوان اولی را کسب کرد و مسافر برزیل شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: ورزشکار آملی در آخرین بازبینی تیم ملی پرورش اندام ایران در دسته ۹۰کیلوگرم عنوان اولی را کسب کرد و مسافر برزیل شد.

محمود ناییج رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل صبح امروز در گفتگو با ایلنا در آمل گفت: خلیل اسدی ورزشکار آملی تیم ملی پرورش انداک ایران جزو نفرات نهایی تیم ملی ایران قرار گرفت.

وی افزود: خلیل اسدی بدنسازآملی که در مسابقات آسیایی ۲۱۰۴ در کشور سریلانکا قهرمان وزن ۹۰ کیلو و به عنوان اورال قهرمان قهرمانان این رقابت ها در آمد میتوان گفت پدیده سال ۹۳ بدنسازی ایران لقب گرفته است.

ناییج با بیان اینکه آخرین جلسه بازبینی فنی ملی پوشان پرورش اندام به منظور اعزام به مسابقات جهانی برزیل(پنج شنبه) برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جلسه بازبینی که در مجموعه ورزشی زیتون برگزار شد و کمیته فنی فدراسیون خلیل اسدی را در دسته ۹۰کیلوگرم انتخاب کرد.

وی در پایان گفت هدایت تیم ملی پرورش اندام را محمد نصیری، علی تبریزی و وحید اکبرزاده در پیکارهای جهانی برزیل بر عهده خواهند داشت و مسابقات جهانی بزرگسالان ۱۸ تا ۲۴ آبان درشهر برازیلیا کشور برزیل برگزار می شود..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز