خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان؛

دفاع در برابر جنگ نرم دشمن نیازمند عزم همگانی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۰۵

علت اینکه دشمن در جنگ سخت نتوانست راهی را از پیش ببرد دلیلش همت همگانی و اتحاد بود بنابراین لازم است با تلاش و همدلی و همراهی دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم ناکام سازیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در پنجمین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به همراه مسوولان و جمعی از کارکنان در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سردار مهدیان نسب که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سخن می گفت پس از تبریک میلاد سراسر نور و سعادت امام هادی(ع) گفت: پلیس استان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با تلاش جهادی و کارآمدی در تلاش است با استفاده از اقتدار نرم برگرفته از رویکرد جامعه محوری خود، امنیت مطلوب را با مشارکت و همراهی تمامی اقشار ایجاد کند.

سردار مهدیان نسب هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای بازگو کردن عملکرد انتظامی استان برشمرد و افزود: پلیس استان۱۴ اولویت اساسی را برای سال جاری در نظر گرفته است که دین باوری، ولایت مداری و رشد و تعالی فردی و سازمانی در صدر ماموریتها قرار دارد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام و مردم گفت: علت اینکه دشمن در جنگ سخت نتوانست راهی را از پیش ببرد دلیلش همت همگانی و اتحاد بود بنابراین لازم است با تلاش و همدلی و همراهی دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم ناکام سازیم.

فرمانده انتظامی استان همدان مهمترین ابزار در برابر جنگ نرم را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و دفاع از ارزش های اسلامی در سایه این امر محقق می شود.

این مقام مسوول با اشاره به آسیبهای فضای مجازی و برنامه های ماهواره ای گفت: دشمن در تلاش است تا با این ابزارها جوانان را از هویت های دینی و اسلامی دور کند ولی پلیس با جدیت این فضا را رصد و با مخلان و هنجارشکنان برخورد می کند.

وی از آموزش ۱۶۸ هزار نفر از شهروندان توسط مربیان و کارشناسان پلیس یاد کرد و افزود: این آموزش ها در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه ریزی و اجرا شده و کارشناسان بصورت چهره به چهره و کارگاهی بایدها و نبایدهای اجتماعی را به مخاطبان آموزش می دهند.

سردار مهدیان نسب در ادامه به گزارش عملکرد انتظامی استان در حوزه های مختلف پرداخت و افزود: رشد ۵۳ درصدی کشفیات مواد مخدر و کشف ۲ هزار و۲۰۰کیلو انواع مواد افیونی، انهدام ۱۹باند سرقت، اجرای ۱۶ طرح پیشگیرانه و ۳۱۲ طرح پاکسازی نقاط آلوده، افزایش۱۰۶ درصدی کشفیات کالای قاچاق از مهمترین توفیقات انتظامی استان در ۶ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل می باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه از اقدامات فرهنگی پلیس در استان یاد کرد و افزود: بهره مندی ۳۰ هزار نفر از خدمات مطلوب، صلح و سازش ۲ هزار و ۲۰۰ پرونده ارجاعی به این مراکز، کاهش ۳۰ درصدی کشته های تصادفات رانندگی در معابر شهری، راه اندازی ۷ ایستگاه فرهنگی عفاف و حجاب وبرگزاری میزگرد علمی در برپایی نمایشگاه جنگ نرم از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در سالجاری می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز