خبرگزاری کار ایران

در شهریور ماه امسال صورت گرفت:

پلمپ۱۲ واحد تولیدی در بخش‌های آجر، بتن، موزائیک و طلا در اصفهان و دولت آباد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۹۲

۱۲واحد تولیدی که در بخش‌های تولید آجر، بتن، موزائیک و طلا در اصفهان و دولت آباد فعالیت می‌کردند به علت نداشتن پروانه استاندارد پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

واحد تولیدی که در بخش‌های تولید آجر، بتن، موزائیک و طلا در اصفهان و دولت آباد فعالیت می‌کردند به علت نداشتن پروانه استاندارد پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش اینا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان در شهر یور ماه امسال ۴ پرونده از واحد‌های متخلف که در اصفهان اقدام به تولید محصول بدون پروانه استاندارد کرده بودند در شهر‌های اصفهان و دولت اباد پلمپ و به مراجع قانونی معرفی شدند.

این گزارش حاکی است که یک واحد طلا که دارای مغایرت‌های ساخت طلا بود در اصفهان پلمپ و به مراجع قانونی معرفی شد.

در ادامه این گزارش آمده است که ۴ واحد موزائیک سازی نیز به علت نداشتن پروانه استاندارد و مجوز تولید در اصفهان پلمپ و به مرجع قانونی ارجاع داده شدند.

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان همچنین از پلمپ ۵ واحد تولید آجر در حبیب آباد دولت خبر داد و یاد آور شد که این واحد‌ها نیز به دلیل نداشتن پروانه استاندارد مورد پلمپ قرار گرفت.

حائز اهمیت است در راستای به کار گیری استاندارد اجباری در واحد‌های تولید بتن در شهریورماه امسال نیز ۲ واحد تولید بتن که بدون پروانه استاندارد اقدام به فعالیت می‌کردند پلمپ و به مراجع قانونی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز