خبرگزاری کار ایران

نشر پیدایش ۲ کتاب تازه را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۹۹

«خطای ستارگان بخت ما» نوشته‌ی جان گرین با ترجمه‌ی میلاد بابانژاد و الهه مرادی و «آیا بچه‌های خزانه رستگار می‌شوند؟» نوشته‌ی مهدی اسدزاده دو کتاب تازه منتشر شده‌ی نشر پیدایش هستند.

«خطای ستارگان بخت ما» نوشته‌ی جان گرین با ترجمه‌ی میلاد بابانژاد و الهه مرادی توسط نشر پیدایش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این کتاب رمانی جذاب از زندگی و مرگ جوانانی که تا دم مرگ زندگی می‌کنند و سوال‌های آنان در چرخه‌ای مداوم تکرار می‌شود: من هم می‌توانم عاشق شوم؟ بعد از مرگم کسی از من یاد می‌کند؟ می‌توانم در این جهان اثری از خودم باقی بگذارم؟ اگر کسی بخواهد در این کتاب دنبال داستان و شخصیت واقعی باشد سودی نمی‌برد.

این کتاب ۴۱۲ صفحه در تعداد ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان فروش می‌رسد.

«زندگی هزل از زمان تشخیص سرطانش با مرگ گره خورده‌است. اما وقتی در گروه پشتیبان بچه‌های سرطانی با پسری آشنا می‌شود مرگش دوباره از نو رقم می‌خورد.»

آیا بچه‌های خزانه رستگار می‌شوند؟

«آیا بچه‌های خزانه رستگار می‌شوند؟» نوشته‌ی مهدی اسد زاده نام عنوان دیگری از تازه‌های نشر پیدایش است. این کتاب ۱۹۵ صفحه دارد و با ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰۰۰ تومان در بازار کتاب عرضه شده‌است.

طلوع کن لعنتی، بجنب…، آیا بچه‌های خزانه رستگار می‌شوند؟، غغیژژژژززززخ‌خ‌ت‌ت، یعنی همه زن‌ها یه دکمه تو مخشون دارن که…، شب باشکوه شاپور درفشی، آرزو به میزان لازم، جزر و مرگ و حکایت سوختن سرو به فارمد سرفصل‌های این کتاب هستند.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «خس خس نفس کشیدن زنم را که می‌شنوم، به این فکر می‌کنم که مردم همین‌طوری خوشبخت می‌شوند. یک زن خوب می‌گیرند و نصفه شب که بیدار شدند زل می‌زنند به قیافه‌ی زنشان که دهانش در خواب کج شده و احساس خوشبختی می‌کنند…»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز