خبرگزاری کار ایران

«هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» جوایز اصلی سان فرانسیسکو را از آن خود کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۸۴

فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی «پوران درخشنده» جوایز اصلی هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو در کشور آمریکا را از آن خود کرد.

«هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی «پوران درخشنده» و با حضور این فیلمساز ایرانی در بخش رقابتی فیلم‌های سینمایی هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفورنیا در کشور آمریکا به نمایش درآمد و مورد استقبال ایرانیان و آمریکایی‌های حاضر در جشنواره قرار گرفت و توانست جوایز اصلی این جشنواره را به‌دست آورد.

به گزارش ایلنا؛ از طرف هیئت داوران بخش رقابتی فیلم‌های سینمایی هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند و فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» بیشترین جوایز را از آن خود کرد، که جوایز این بخش از جشنواره عبارتند از:
- جایزه بهترین فیلم به فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی «پوران درخشنده»
- جایزه بهترین کارگردانی به «پوران درخشنده» برای کارگردانی فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند»
- جایزه بهترین فیلمنامه به طور مشترک به «پوران درخشنده» و «می‌ترا بهرامی» برای نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند»
- جایزه بهترین بازیگر مرد به «فرامرز قریبیان» برای بازی در فیلم سینمایی «گناهکاران»
- جایزه بهترین بازیگر زن به «طناز طباطبایی» برای بازی در فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند»
- جایزه بهترین فیلمبرداری به «سالم صلواتی» برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «زمستان آخر»

در روز اول هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو، فیلم سینمایی «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» با حضور «پوران درخشنده» به روی پرده رفت و در جلسه پرسش و پاسخ طولانی آن، این فیلمساز ایرانی به سؤالات تماشاگران حاضر در جشنواره پاسخ داد و پس از آن، در مراسم بزرگداشتی از زحمات یک عمر فعالیت هنری این کارگردان سینمای ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان ایرانی و غیر ایرانی با موضوع ایران در روزهای ۵ و ۶ مهرماه جاری(۲۷ و ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۴) در شهر سان فرانسیسکو در آمریکا برگزار ‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز