خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی:

سند چشم انداز ۱۴۰۴ در میان مردم مغفول مانده است

کد خبر : ۲۱۰۹۴۹

متاسفانه اهداف سند چشم انداز بدرستی به مردم تبیین نشده است و مردم آشنایی کافی با این سند ندارند.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی خواستار توجه کافی به جشنواره هنری ایران آینده در سند چشم انداز ۱۴۰۴شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی جشنواره ایران آینده را مهم ترین رکن سند چشم انداز ۱۴۰۴در حورزه هنری عنوان کرد و گفت: جشنواره پیش رو سند هویت ساز حوزه هنری در کشور است به همین منظور جشنواره چشم انداز ۱۴۰۴ فرصت مناسب برای ارتقاء سطح عملیاتی حوزه هنری استانها است.

وی بر رویکرد هویت ساز جشنواره ایران آینده در تحقق سند چشم انداز کشور اشاره کرد و گفت: نتایج و آثار جشنواره چشم انداز ۱۴۰۴در رشد و ارتقای هنر کشور و معطوف ساختن نگاه مردم به این مهم ضروری است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ایجاد حس امید به آینده با ترویج و عمومی سازی سند چشم انداز، استفاده از زبان هنر برای تبیین نقش گروه های مختلف جامعه در شکل گیری سند چشم انداز از مهم ترین هداف جشنواره هنری ایران آینده در چشم انداز ۱۴۰۴ می باشد.

وی با اشاره به اهمیت سند چشم انداز ۱۴۰۴ در حوزه فرهنگ و هنر گفت: توسعه فرهنگی و اجتماعی یکی از اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ می باشد و در این راستا ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

میلانی افزود: سند چشم انداز به عنوان یک سند بالادستی قرار است تا تمامی مسیرهای توسعه را مشخص کند.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که سند چشم انداز بعد از قانون اساسی مهم ترین سند کشور است، گفت: متاسفانه اهداف سند چشم انداز بدرستی به مردم تبیین نشده است و مردم آشنایی کافی با این سند ندارند.

وی اظهار داشت: توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه منوط به بالا بردن سطح دانش و آگاهی مردم است و باید برای رسیدن به یک جامعه مبتنی بر دانایی تلاش های مثمر ثمری را انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز