خبرگزاری کار ایران

از سوی افخم صورت گرفت:

تکذیب اظهارات منتسب به ظریف در دیدارش با دبیرکل اتحادیه عرب

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۳۰

جمهوری اسلامی ایران همواره مخالف هرگونه دخالت در امور داخلی دیگر کشورها بوده و ضمن پاییندی به این امر معتقد است مسائل منطقه باید با همکاری و گفت‌وگو حل و فصل شود و تکرار ادعاهای غیرواقعی و فرافکنی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وی با دبیرکل اتحادیه عرب را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم در خصوص متن منتشره در یکی از روزنامه‌های عربی به نقل از دبیرکل اتحادیه عرب ضمن ابراز تردید از بیان چنین مطالبی از سوی نبیل العربی، اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه کشورمان را تکذیب کرد و اظهار داشت: در دیدارها و گفت‌وگوهایی که وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل اتحادیه عرب تاکنون با یکدیگر داشته‌اند چنین مطالبی رد وبدل نشده و انتشار چنین مطلبی تعجب‌آور است.

وی همچنین در خصوص موضع اصولی کشورمان در قبال کشورهای منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره مخالف هرگونه دخالت در امور داخلی دیگر کشورها بوده و ضمن پاییندی به این امر معتقد است مسائل منطقه باید با همکاری و گفت‌وگو حل و فصل شود و تکرار ادعاهای غیرواقعی و فرافکنی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.

سخنگوی وزارت امورخارجه اضافه کرد: با همکاری و تعامل سازنده و جلوگیری از دخالت‌های خارجی زمینه‌های ثبات و امنیت و رشد و توسعه منطقه فراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز