خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد:

۲۰ قلم داروی مکمل نیرو زا در گلپایگان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۹۹

۲۰ قلم داروی مکمل نیرو زای خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود به ارزش ۲۰۰میلیون ریال در گلپایگان کشف شد.

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به اینکه ۲۰ قلم داروی مکمل نیرو زا که همگی خارجی و غیر مجاز است در یک باشگاه ورزشی بدن سازی توسط عوامل پلیس انتظامی گلپایگان کشف و ضبط شد، گفت: این اقلام پس از صدور حکم قضایی معدوم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی اظهار داشت: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و تأمین نظم و امنیت و افزایش ارتقاء بخشی امنیت اجتماعی با تمام توان توسط عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر شهری و روستائی با توجه به بازگشایی مدارس و تردد جاده‌ای اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۶ماهه نخست امسال با کاهش ۲۲در صدی سرقت مواجه بودیم، افزود: همچنین شاهد کاهش ۷۲در صدی سرقت احشام در شهرستان بوده، که همگی حاصل تلاش عوامل پلیس انتظامی شهرستان و همکاری به موقع مردم است.

سرهنگ یوسلیانی ایجاد نظم و امنیت اجتماعی، برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر را از مطالبات به حق مردم عنوان، کرد و افزود: مطالبات به حق مردم، سرلوحه کار عوامل پلیس در ۶ ماهه دوم سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۲۰ قلم داروی مکمل نیرو زا به ارزش ۲۰۰میلیون ریال کشف شده است، افزود: این دارو‌ها که همگی خارجی و غیر مجاز است در یک باشگاه ورزشی بدن سازی استفاده می‌شده که توسط عوامل پلیس انتظامی گلپایگان کشف و ضبظ شده است، که طی مراحل قضایی و صدور حکم معدوم می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۴لغایت ۲۰مهرماه، با شعار «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» که برگرفته از شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری است به استقبال هفته ناجا می‌رویم، افزود: گرامیداشت هفته ناجا با اجرای بیش از ۶۰ برنامه در شهرستان گلپایگان برگزار می‌شود.

فرماندهی انتظامی گلپایگان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا، اهداء خون کارکنان نیروی انتظامی، برگزاری نمایشگاه انضباط اجتماعی در مدارس شهرستان، ملاقات با خانواده شهدا، آموزش فرهنگ ترافیک در پارک ترافیک مخصوص دانش‌آموزان، همایش امنیت و اصناف، عیادت از سالمندان و بیماران برنامه‌های هفته ناجا است.

یوسلیانی، با بیان اینکه در هفته ناجا ا زشهروندان قانونمند در حوزه ترافیک تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: بازدید دانش‌آموزان از مرکز پلیس ۱۱۰ و خدمات مضاعف پلیس‌های آگاهی، وظیفه عمومی در هفته ناجا صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات پلیس + ۱۰ به شهروندان تا ساعت ۱۸ عصر در راستای خدمت‌رسانی به مردم هفته ناجا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: طرح انضباط اجتماعی و امنیت اخلاقی با هدف برقراری امنیت پایدار و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در هفته ناجا صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز