خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان:

منابع داخلی جوابگوی مشکلات پیش رو شرکت نمی‌باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۱۷

با مکاتباتی که با بانک توسعه اسلامی جهت اخذ ردیف‌های اعتباری برای اجرای طرح‌های فاضلاب شهرهای گرگان، گنبد، بندرگز، علی آباد، آزادشهر، آق قلا داریم بطور جدی پیگیر وام توسعه اسلامی هستیم.

در دیدار مدیرعامل شرکت آبفا گلستان با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه گرگان بر راهکارهای مدیریت مصرف آب شرب تاکید شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، در این دیدار محمد هادی رحمتی گزارش کاملی از برنامه ها و اقدامات این شرکت را ارائه کرد و افزود: تلاش تمامی همکاران ما در سطح استان خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بوده که این امر در تابستان سالجاری محقق شد و مشترکان استان بویژه شهر گرگان بدون مشکل آب شرب این ایام را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به محدودیت های آب شرب استان گفت: عدم توازن میان تولید و مصرف در شرایط فعلی، عدم برخورداری بخش شرب از منابع آب سطحی و متکی بودن به منابع آب زیرزمینی و برداشت های بی رویه چاه های کشاورزی بخشی از محدودیت های آب شرب استان به شمار می رود.

رحمتی با اشاره به کمبود آب و مدیریت مصرف خاطر نشان کرد: اگر ما به سمت مدیریت مصرف حرکت کنیم مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان میانگین مصرف آب در کشور را ۲۲۰ تا ۲۴۰ لیتر بیان کرد و افزود این میزان در کشورهای اروپایی از ۱۵۰ لیتر به ۱۲۰ لیتر کاهش یافته است.

وی فرهنگ سازی، کاهش پرت شبکه و تغییرات در کنتور آب را از مهمترین اقدامات مدیریت مصرف بیان کرد.

وی افزود: منابع داخلی جوابگوی مشکلات پیش رو شرکت نمی باشد و با مکاتباتی که با بانک توسعه اسلامی جهت اخذ ردیفهای اعتباری برای اجرای طرحهای فاضلاب شهرهای گرگان، گنبد، بندرگز، علی آباد، آزادشهر، آق قلا داریم بطور جدی پیگیر وام توسعه اسلامی هستیم.

رحمتی در ادامه خاطر نشان کرد: طرح ایجاد تاسیسات آب شیرین کن بندر ترکمن و گمیشان به روش BOO با مشارکت شرکت رعد آب جنوب و با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طرح ایجاد تاسیسات آبگیر و آب شیرین کن گمیشان و بندترکمن را شامل تامین مالی، طراحی، تهیه و خرید، اجرای، نصب و راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و مالکیت(BOO) به مدت ۱۵ سال بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز