خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد:

آغاز ثبت نام از کارگران و گروه‌های کار نمونه در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۴۷

ملاک و معیار معرفی کارگران نمونه در مرحله مقدماتی را رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی، مسوولیت پذیری، وجدان کاری، نظم و انضباط فردی، فنی و در مجموع حسن انجام کار است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ‌فرآیند ثبت نام از کارگران و گروه‌های کار نمونه سال ۹۳ به منظور شرکت در جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کاری نمونه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، علی ایمانی با اعلام این خبر افزود: کارگران و گروه‌های کار می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی(alborz. mcls. gov. ir سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز) فرمهای‌های ثبت نام را دریافت کرده و پس از تکمیل به همراه مستندات ذکر شده در فرم‌ها به واحد امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت ثبت نام ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: کارگران و گروههای کار می‌توانند تا تاریخ ۱۳ مهرماه سالجاری نسبت به ثبت نام در جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کاری نمونه استان اقدام کنند.

ایمانی ملاک و معیار معرفی کارگران نمونه در مرحله مقدماتی را رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی، مسوولیت پذیری، وجدان کاری، نظم و انضباط فردی، فنی و در مجموع حسن انجام کار اعلام کرد و گفت: به استناد ماده ۱۹۵ قانون کار و به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر، همه ساله کارگران نمونه سال در بخشهای مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز شرط راه یابی به مراحل استانی و کشوری را داشتن ایده جدید، خلاقیت و ابداع عنوان کرد و گفت: از بین افراد ثبت نام شده در مرحله مقدماتی، کارگرانی که با ابداع، اختراع و نوآوری توانسته‌اند سودآوری ارزی و ریالی را برای واحد خود به دست آوردند مجوز ورود به مراحل بالا‌تر را دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در ‌‌نهایت راه یافته گان به مرحله کشوری به عنوان کارگر نمونه کشور طبق روال سال‌های گذشته در حضور رییس جمهور محترم تجلیل خواهند شد.

این جشنواره در سه سطح مقدماتی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز