خبرگزاری کار ایران

بزودی صورت می‌گیرد؛

افتتاح پیست مدرن پرش در آسمان و سورتمه ریلی به زودی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۵۲

با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از احداثپیست پرش در آسمان و سورتمه ریلی در بوستان ملی باراجین قزوین، مراحل پیشرفت این پروژه به پایان رسیده و در مرحله افتتاح است و به زودی به بهره برداری عموم خواهد رسید.

گنجی، معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: پیست مدرن پرش در آسمان و سورتمه ریلی بعد افتتاح آزمایشی به زودی در بوستان ملی باراجین به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، ناصر گنجی افزود: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از احداثپیست پرش در آسمان و سورتمه ریلی در بوستان ملی باراجین، مراحل پیشرفت این پروژه به پایان رسیده و در مرحله افتتاح است و به زودی به بهره برداری عموم خواهد رسید.

وی ادامه داد: ارتفاع سکوی پرش پیست ۱۴ متر و بعد از تهران دومین شهر در کشور که دارای این پیست پرش است.

گنجی بیان کرد: قرارداد این پروژه در ۱۹ اسفند سال گذشته منعقد شده است و آورده شهرداری قزوین، زمین و مجوزات و ملک است و این پروژه شامل پیست مصنوعی پرش در آسمان و سورتمه ریلی به همراه سایر مستحدثات است.

معاون سرمایه گذاری شهرداری قزوین ادامه داد: ویژگی خاص سورتمه قزوین نسبت به موارد مشابه آن در کشور، دو بار لیفت در این سورتمه دیده شده است و قوس و تعداد موج بیشتر می‌باشد و همچنین ۸۰ متر طول آن بزرگ‌تر از سورتمه تهران که واقع در گلابدره است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به حضور تیم کار‌شناسان خارجی، پروژه سورتمه نیز مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و در حال نصب و طی ماه‌های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه نیز خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز