خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس اقتصادی در گفت و گو با ایلنا عنوان کرد:

طراحی قواعد اقتصادی مهمترین ماموریت سازمان تازه تاسیس مدیریت

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۳۶

علی نقی مشایخی درباره تشکیل دوباره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بر مولفه‌هایی مثل تدوین بودجه برای دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی و کنترل تشکیلات دولت تاکید کرد.

یک کارشناس اقتصادی گفت: طراحی قواعد اقتصادی در قالب یک برنامه ۵ ساله برای دولت یکی از الزامات ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ساختار جدید است.

علی نقی مشایخی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با ساختار جدید افزود: تشکیل سازمان مدیریت باید به گونه‌ای باشد که برای تشکیلات دولت برنامه جامعی تدوین و ارائه کند. برنامه‌ای که در آن بخش‌های مختلف اقتصادی در نظر گرفته شده و در آن زیر ساخت‌های اقتصادی را احیا کند.

به گفته او، در ساختار جدید این سازمان باید برای دولت بودجه‌های مشخص و سالیانه تعیین شود و نظارت خود را بر این بودجه‌های تدوین شده بیشتر کند.

این کارشناس اقتصادی بیان کرد: باید برای حوزه انسانی این سازمان نیز سازماندهی خاصی صورت گیرد.

به گفته او، ماهیت سازمان باید بر اساس فضای کسب و کار کشور تهیه شود و بر عملکرد دولت کاملا به طور کامل نظارت داشته باشد.

مشایخی تصریح کرد: اکنون وضع کشور به گونه‌ای است که باید سیاست‌ها منطبق با آن باشد لذا ساختار جدید در سازمان می‌تواند این روند را بهبود ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز