خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در گفتگو با ایلنا:

مشکلات مالی در همه زمینه‌ها داریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۴

امسال در همه زمینه‌ها مشكل مالی داریم /اگر اساسنامه برای خانه سینما نوشته شود و ارائه شود استقبال می‌كنیم/علاقه داریم جشنوراه فیلم فجر در فضای وسیع برگزار شود.

 ایلنا: سید محمد حسینی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) اعلام کرد که هر چند احتمالا کمبود بودجه وجود دارد اما ما به دنبال آن هستیم تا جشنواره فیلم فجر را به خوبی برگزار کنیم.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره بحث تحریم وزارت ارشاد از سوی آمریکا و امکان محدود کردن رسانه‌های خارجی در ایران گفت: در حال بررسی نوع این تحریم و اهداف آن هستیم و می‌خواهیم ببنیم که این تحریم چه معنان و مفهومی دارد البته هنوز تصمیم جدیدی دراین خصوص نگرفته‌ایم.
وی در پاسخ به سوالی پیرامون بحث کاغذ گفت: کاغذ درحال وارد شدن است و انشاالله به زودی شاهد شرایط بهتری خواهیم بود.
حسینی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد و وضعیت بودجه امسال جشنواره گفت: ما علاقه داریم جشنواره در جایی برگزار شود که وسیع باشد و شرکت کنندگان و حاضران راضی باشند البته احتمالا ما مشکلات مالی را امسال در همه زمینه‌ها داریم.
وی درباره آخرین وضعیت خانه سینما و معرفی شدن نماینده رئیس جمهور برای اصلاح اساسنامه گفت: هنوز کار خاصی در این خصوص صورت نگرفته است البته اگر اساسنامه‌ای نوشته شود و ارائه شود ما قطعا از آن استقبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز