خبرگزاری کار ایران

نیاز به زمان بیشتری داریم؛

استیلی: زمان آماده سازی ما کم بود / نیمه دوم تمرکز نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۵۷

تیم ما بعد از اینکه یک ماه از زمان تشکیل آن گذشته، با مشکلات زیادی مواجه بود که همین مسئله روی عملکرد تیم برابر استقلال تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از شکست مقابل استقلال ابراز امیدواری کرد با تعامل بین مسئولان قوه قضائیه و مالکان جدید باشگاه راه‌آهن، مشکلات این باشگاه بطور کامل رفع شود.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پس از شکست ۲ بر یک تیم راه‌آهن برابر استقلال در هفته نخست لیگ برتر، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما بعد از اینکه یک ماه از زمان تشکیل آن گذشته، با مشکلات زیادی مواجه بود که همین مساله روی عملکرد تیم برابر استقلال تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه بیش از این از بازیکنانش برابر استقلال انتظار نداشت، افزود: زمان آماده‌سازی تیم از نظر فنی بسیار کم بود و نتوانستیم آن طور که مدنظرمان بود، کار فنی انجام دهیم. ما تعدادی جوان را در کنار چند بازیکن با تجربه به خدمت گرفتیم تا نتیجه بگیریم اما این مساله نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اضافه کرد: برای این بازی برنامه خاصی داشتیم که توانستیم در نیمه نخست تمام فضاهای استقلال را بسته و اجازه نفوذ را به آنها ندهیم. در نیمه دوم اما متاسفانه به دلیل عدم تمرکز بازیکنان به علت مشکلات روزهای اخیر، ۲ گل دریافت کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی در دقیقه ۲ به تیمی مانند استقلال گل می‌زنید، مطمئنا تیم به دفاع می‌رود و شما دیدید در نیمه دوم فشار زیادی روی تیم ما بود.

استیلی با بیان اینکه امیدوار است مشکلات تیم راه‌آهن هرچه زودتر حل شود، یادآور شد: با تعامل بین مسئولان قوه قضائیه و مالکان جدید باشگاه، امیدوارم تیم به شرایط خوب خود رسیده و بازیکنان تمام تمرکز خود را روی فوتبال بگذارند تا در نهایت راه‌آهن نتایج خوبی را در لیگ بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز