خبرگزاری کار ایران

حرکت لک اتفاق بود نه اشتباه!

خطیبی: شایسته این پیروزی بودیم / می خواهیم امسال جای فولاد را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۴۳

امیدوارم با حمایت هواداران و رسانه‌ها و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تراکتورسازی بتوانیم جای فولاد را امسال در لیگ برتر بگیریم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تیمش را شایسته پیروزی برابر فولاد خوزستان دانست و گفت: نخستین بازی در هر تورنمنتی، سختی‌های خاص خود را دارد اما خوشحالم توانستیم اولین برد تراکتورسازی را در هفته اول به ثبت برسانیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما از تیم‌های حریف بازیکنان و مربیان شان شناخت خوبی داریم و روی همین اساس و با شناختی که از تیم فولاد و سرمربی خوب این تیم داشتیم توانستیم که سه امتیاز بازی امروز را در تبریز نگه داریم.

وی ادامه داد: در ۱۵ دقیقه اول بازی به دنبال آنالیز حریف بودیم و خوشبختانه توانستیم در ۲۰ دقیقه دوم به گل برسیم. چند موقعیت دیگر هم داشتیم که متاسفانه گل نشد. فولاد تیم خوش شانسی بود و البته با بازیکنان جوانی که داشت بازی خوبی برابر ما به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز کرد: امیدوارم با حمایت هواداران و رسانه‌ها و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تراکتورسازی بتوانیم جای فولاد را امسال در لیگ برتر بگیریم و قهرمان شویم.

وی در ارتباط با اشتباه منجر به گل حامد لک دروازه بان تیم تراکتورسازی عنوان کرد: اعتقاد دارم در آن صحنه یک اتفاق رخ داد نه اشتباه، از وقتی که سرمربی تراکتورسازی شده‌ام ۴-۵ بازی حامد لک را درون دروازه قرار داده‌ام که انصافا نمایش خوبی داشته است. با این حال من بعد از پایان مسابقه با او و مربی دروازه‌بان‌های تیمم صحبت کردم و در مورد گلی که خوردیم به آنها گوشزد کردم.

خطیبی درخصوص ارتباط با حمایت هواداران تراکتورسازی در بازی با فولاد گفت: من از همه آنها متشکرم و باز هم می‌گویم تراکتور بدون هوادار معنی ندارد. با اینکه امروز اکثر همشهریان‌مان در مسافرت بودند اما باز هم تعداد زیادی هوادار به ورزشگاه آمده بود و من امیدوارم که در بازی با ملوان ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مملو از جمعیت باشد.

تراکتور سازی تبریز در بازی افتتاحیه لیگ چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود فولاد مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز