خبرگزاری کار ایران

در دویست و شصتمین نشست باشگاه فیلم تهران؛

«پنهان» نقد وبررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۹

در دویست و شصتمیننشست هفتگی باشگاه فیلم تهران «پنهان» دومین ساخته سینمایی مهدی رحمانی یک‌شنبه۲۱آبان، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.

ایلنا: در دویست و شصتمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران «پنهان» دومین ساخته سینمایی مهدی رحمانی یک‌شنبه۲۱آبان، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «شهرمان آن‌قدر بزرگ شده که این همه اتوبان هم از پس نزدیک کردن راه‌هایش برنیامده‌اند. آخر هر کدام از این راه‌ها که می‌رسیم دیگر دغدغه‌های روزمره را هم فراموش کرده‌ایم. کم‌کم یادمان می‌رود که چطور دردهای پنهان را بفهمیم.»

«پنهان» روایتگر تنهایی انسان در کلان شهر‌ها و جوامع مدرن بشری است و در این فیلم فریبرز عرب‌نیا، آنا نعمتی، فتانه ملک‌محمدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، آزاده شمس، آناهیتا افشار و رویا جاویدنیا بازی می‌کنند.

مهدی رحمانی متولد ۱۳۵۷ فارغ‌التحصیل رشته‌ی فیلمسازی در چند فیلم مستند و داستانی به عنوان نویسنده و کارگردان همکاری داشته که می‌توان به: نگاه، از یاد رفته، ترانه خاک، پسران پاییز، عاشقانه‌های پل، دعای مادرم مهتاب، مجموعه آشیانه‌ای بر باد، عطر گیسو، همراه با کویر، منطقه مرزی و فیلم‌های سینمایی «دیگری» و «پنهان» اشاره کرد.

نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مهدی رحمانی (کارگردان)، محسن علی اکبری (تهیه کننده)، آنا نعمتی، مهرداد صدیقیان و فتانه ملک محمدی (بازیگران)، محدثه قبادی (کار‌شناس مجری) و (منتقد) برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت عضویت و حضور در این نشست‌ باشگاه فیلم تهران می‌توانند ‌به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز